کد مطلب: ۴۳۵۸۹۵

عملکرد مالی یک شرکت دارویی بورس / دسینا چقدر بازدهی داشته است؟

عملکرد مالی یک شرکت دارویی بورس / دسینا چقدر بازدهی داشته است؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، میزان فروش شرکت سینادارو در بهمن ماه رشدی 31 درصدی داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت لابراتوارهای سینادارو که با نماد دسینا و سرمایه ثبت شده 800 میلیارد ریالی در بورس پذیرفته شده در گزارش ماهانه بهمن ماه خود اعلام کرد از فروش محصولات مختلف دارویی خود 388 میلیارد ریال درآمد کسب کرده است که در مقایسه با دی ماه رشدی 31 درصدی داشته است.
دسینا در بهمن ماه بیش از 6 میلیون 800 هزار عدد قطره، 3 میلیون و 700 هزار پماد و 722 هزار آمپول تولید کرده که در مقایسه با دی ماه افت شدیدی را نشان می‌دهد. با این حال فروش اقلام پزشکی این شرکت تا پایان بهمن ماه به بیش از 330 میلیون دلار رسیده است.

فروش 388 میلیارد ریالی دسینا در بهمن بیشترین فروش ماهانه این شرکت در یکسال اخیر بوده است. این شرکت تنها در اردیبهشت و شهریور توانسته بود فروشی بالای 300 میلیارد ریال داشته باشد.

1 5

همچنین گزارش عملکرد 9 ماهه شرکت دسینا حاکی از آن است که سود خالص این شرکت که از سال 93 روندی کاملا صعودی داشته در 9 ماه نخست امسال نسبت به کل سال گذشته کاهش داشته است، هر چند فروش بالای این شرکت در بهمن ماه احتمالا باز هم موجب صعودی شدن روند سودآوری دسینا شود.

7 1

بر اساس این گزارش که در اصلاحیه آن در وبسایت کدال بازنشر شده است، بر اساس این گزارش همچنین مجموع بدهی‌های این شرکت در 9 ماه نخست امسال 3 هزار و 717 میلیارد ریال به ثبت رسیده که رشدی 43 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال 97 نشان می‌دهد.
عملکرد بورسی دسینا نیز حاکی از آن است که این شرکت در یکسال اخیر 144 درصد بازدهی داشته و میزان رشد قیمت هر سهم این نماد در یکماه اخیر بیش از 16 درصد بوده است. نمادی که درصد شناوری سهامش 15 درصد بوده و بازدهی سه ماهه آن نزدیک 41 درصد به ثبت رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.