کد مطلب: ۴۵۲۲۵۶

خبری خوش برای سهامداران «فولاد» / درآمد اردیبهشت ماه فولاد ۲ برابر شد

خبری خوش برای سهامداران «فولاد» / درآمد اردیبهشت ماه فولاد ۲ برابر شد

شرکت فولاد مبارکه که این روزها در بورس پیشتاز منفی شدن شاخص کل است در اردیبهشت ماه فروش خود را ۱۰۰ درصد افزایش داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت فولاد مبارکه در گزارش فعالیت ماهانه اردیبهشت ماه از افزایش ۱۰۰ درصدی میزان فروش محصولات خود خبر داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، این شرکت از فروش ۸۳۵ هزار تن انواع محصولات گرم، سرد و پوشش‌دار خود بیش از ۵۱ هزار و ۶۸۹ میلیارد ریال درآمد کسب کرده که تا مجموع فروش خود از ابتدای سال را به رقم ۷۷ هزار و ۵۱۶ میلیارد ریال برساند. این در حالی است که در مقایسه با اردیبهشت سال گذشته، میزان فروش ریالی این شرکت ۴۲ درصد بیشتر شده است.

6 1
همچنین مروری بر عملکرد تولید این شرکت در اردیبهشت ماه نشان می‌دهد فولاد مبارکه در اردیبهشت ماه ۷۴۲ هزار تن انواع محصول تولید کرده که نسبت به فروردین ماه ۱۲ درصد کاسته شده است.
از سوی دیگر در مقایسه با فروردین ماه قیمت هر تن محصولات گرم در اردیبهشت ماه ۶ درصد، محصولات سرد ۱۰ درصد و محصولات پوشش‌دار ۱۴ درصد افزایش داشته است.

این بهبود عملکرد در حالی برای فولاد مبارکه رخ داده که نماد این شرکت در بورس در روزهای معاملاتی اخیر همواره با صف فروش همراه بوده است و قیمت هر سهم این شرکت از ۱۱۲۳ تومان به ۸۷۱ تومان کاهش یافته است. به نظر می‌رشد رشد قیمت ابتدای سال این شرکت و ورود معامله‌گران جدید به این سهم باعث شده تا اکنون این سهامداران برای نقدکردن سود خود اقدام به فروش هیجانی این سهم کرده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من تازه فهمیدم چرا همه رو وارد بورس کردن چون زیادی رشد کرده بود میخواستن نابودش کنند

    • ناشناس

      رشدش بخاطر هجوم نقدینگی به بازار بورس بود (حجم تقاضا بیشتر از عرضه) حالا که حجم ورود نقدینگی به بازار کم شده میخواد به حالت قبل برگرده

  • ناشناس

    وقتی همه رو مجبور میکنید واسه یه قرون ۲زار سهام عدالت و صندوق های دولتی بیان تو بورس همین میشه دیگه. این ادما چی میدونن از تحلیل آخه. فقط گند میزنن به بازار همین

    • ناشناس

      تورو خدا نکشیمون گرگ وال استریت

  • ناشناس

    شما که نظرات منتشر نمیکنید قسمت نظرات حذف کنید خیال همه رو راحت کنید