خبر مهم:

کد مطلب: ۴۵۸۷۸۱

عملکرد مالی یک غول بورسی / رشد ۹ درصدی درآمد «کچاد» در خرداد ماه

عملکرد مالی یک غول بورسی / رشد ۹ درصدی درآمد «کچاد» در خرداد ماه

شرکت معدنی چادرملو (کچاد) در پایان خرداد ماه مجموع فروش خود در سال ۹۹ را با رشدی ۲ درصدی نسبت به سال گذشته به بیش از ۲۱ هزار میلیارد رسانده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که با نماد کچاد در بورس فعال است در ماه خرداد توانسته از فروش محصولات خود ۸ هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال درآمد داشته باشد که در مقایسه با خرداد ماه سال گذشته رشدی ۲۱ درصدی و در مقایسه با اردیبهشت ماه امسال رشدی ۹ درصدی داشته است.

u2

با احتساب خرداد ماه، مجموع فروش کچاد در سه ماه نخست امسال به رقم ۲۱ هزار و۳۲۷ میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ بیش از ۲ درصد افزایش یافته است.

شرکت معدنی چادرملو در صورت تلفیقی سال مالی ۹۸ بیش از ۱۱۹ هزار و ۷۰۴ میلیارد ریال درآمد عملیاتی داشته که نسبت به سال ۹۷ رشدی ۴۸ درصدی را نشان می‌دهد که با توجه به رشد ۳۵ درصدی هزینه‌ها موجب افزایش ۲۶ درصدی سود خالص این شرکت شود. کچاد برای سال مالی ۹۸ سود نقدی ۱۰۸۵ ریال را محقق کرده است که از این میزان ۷۰ تومان سود نقدی را میان سهامدارانش تقسیم خواهد کرد.

کچاد در هفته گذشته حدود ۲۰ درصد بازدهی داشته و در تمامی روزهای هفته با صف خرید سنگین به کار خود پایان داده است. همچنین قیمت هر سهم این نماد در یک ماه اخیر بیش از ۲۵ درصد افزایش داشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رام

    سلام چرا قیمت کچاد از 1800 تمن یه دفعه شده حدود 800 تمن؟

  • رضا

    با درود
    کچاد در بورس بسیار ضعیف عمل کرده نسبت به همگروهی های خودش ،یا مدیریت ضعیفی داره ،یا بازیگرهاش در بورس سردرگم هستند،به امید روزی که اصل خودش رو نشون بده،