کد مطلب: ۵۱۹۱۰۲

بازدهی هفتگی بورس باز هم منفی شد / آیا امیدی به بازگشت بورس است؟

بازدهی هفتگی بورس باز هم منفی شد / آیا امیدی به بازگشت بورس است؟

در پایان معاملات این هفته بورس تهران، شاخص کل بورس با افتی ۲٫۳ درصدی به سطح یک میلیون و ۱۷۷ هزار واحدی رسید تا همچنان به روند نزولی خود ادامه دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات بازار سهام در هفته منتهی به ۱۴ اسفند ۹۹، شاحص کل بورس تهران با افتی ۲٫۳۱ درصدی نسبت به هفته گذشته به سطح یک میلیون و ۱۷۷ هزار واحدی رسید تا همچنان روند نزولی خود را ادامه دهد.

این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن نیز در این هفته روندی نزولی داشت و با افتی ۰٫۷۲ درصدی به کار خود خاتمه داد. افت شاخص‌های بورس تهران در حالی ادامه دارد که چندی پیش کف پایین محدودیت دامنه نوسان به -۲ کاهش یافته بود اما این ترفند نیز نتوانست مانع از روند کاهشی شاخص شود.

در هفته‌ای که گذشت ارزش کل معاملات بورس نیز به شدت نسبت به هفته‌های گذشته کاهش یافت به طوری که میانگین ارزش معاملات روزانه تنها ۵ هزار میلیارد تومان بود که آن هم به لطف معاملات بلوکی در برخی از نمادهای بزرگ به ثبت رسید.

بازار فرابورس نیز در این هفته روندی نزولی را به ثبت رساند و شاخص این بازار نیز ۰٫۷۷ درصد افت کرد. با این حال ارزش کل معاملات در این بازار به لطف معاملات اوراق مرابحه دولتی بالا بود و روزانه بیش از ۱۴٫۵ هزار میلیارد تومان ارزش کل معاملات این بازار بوده است.

در این هفته همچنین صندوق‌های دولتی پالایشی و دارا یکم در کنار نماد عرضه اولیه اپال از پرمعامله‌ترین نمادهای بازار سهام بودند.

مهمترین اخبار و اطلاعات بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خارجی ها هم چند ماهی برای سهامداران متضرر بورس تهران سر و صدا کردند
    دیدند درست نمیشه که هیچ،،قراره اوضاع تا مدتها بدتر و بدتر هم بشه
    اونها هم سکوت کردند تا مردم با سختی کشیدن،از اینها بیشتر دلخور بشوند
    البته مردمی که در بورس هنوز مانده اند، (گروهی هستند که برای هیچکس اهمیتی ندارند)،افرادی هستند که به هیچ قسمتی از قسمتهای مختلف ایران وصل نیستند،چون بیخبر از واقعیت اصلی هستیم و هنوز منتظر

  • ناشناس

    درد بی درمان بگیرین
    مداوا هم نشین

  • مجمع تحلیلگران بورس

    بله برمیگرده. مشکل یک عده ایی ایجاد کردن که فکر میکنن باید تا میخرن مثبت بخوره. این عده بدون تحلیل وارد میشن چون فقط اومدن مستقیم سود کنن و بره بالا. یکی از اساتید حرف خوبی زد. ضرر بورس فقط خود بورس میتونه جبران کنه. سالها این قضیه درست و صحیح عملکرده. فدوش آبشاری مردم باید متوقف بشه.

  • ناشناس

    س:مردم چرا بی تابی می کنید هر کاری از جمله بورس پایین و بالا دارد مگر می شود که بورس درست نشود البته که زمان اوج وسوددهی هم فرا می رسد سود عظیم سود زیاد سود رضایت بخش .لذا هیجانی فروش به ضرر نکنید از ماندن واینکه بگوئید وضع بدتر میشود نترسید که رشد دور نیست.متشکرم

  • ناشناس

    بورس در حال موت است
    ولی شاید پنج ، شش سال دیگه دوباره سود دادن را شروع کنه
    فعلا ریزش ها تا کی ادامه داره کسی دقیقا نمی دونه

  • ناشناس

    وقتی میگن سهام باد کرده
    یعنی دولت الکی اینها را بزرگ و پُر باد کرده
    یا چون مشتری و خریدار دیگه براشون پیدا نمیشه،،میگن سهام باد کرده
    همه سودها رو خوردند و رفتند
    من نمیتونم با اینهمه ضرر الباقی پولم را نجات بدم
    این دیگه چه وضعی بود که بر سر ما خراب شد

  • ناشناس

    تا این حقوقیهای از خدا بیخبر توی بورس هستن نمی گذارند آب خوش از گلوی مردم پایین بره
    خدا به حق محمد به عذاب الهی گرفتارشان بکن

  • زهرا

    خدا از باعث و بانی هاش نگذره انشاءالله زندگی مردم رو تو بورس پودر کردند و هیچ کسی هم نیست به دادشون برسه گرونی ها هم که بیداد میکنه کی میخواد جواب بده خدا داند

  • ناشناس

    چرا بورس بالا میره، فرابورس پایین میاد؟!!!!!!!
    بورس پایین میاد ، بازم فرابورس پایین میاد؟!!!!!!!!!!!
    به نظر شما آیا خودشون تو فرابورس دست نمیبرن؟؟؟؟

  • ناشناس

    حقوقی ها باعث منفی شدن بورس شدن.افراد سعی کنند سهام خود را محکم نگه دارند و در کف نفروشند تا حقوقی فک نکنه خیلی زرنگ هست.