کد مطلب: ۵۰۶۹۳۵

عملکرد هفتگی بورس ۲۵ دی ۹۹:

بازدهی منفی ۶ درصدی بورس در این هفته / آیا کانال ۱٫۲ میلیون واحدی هم از دست می‌رود؟

بازدهی منفی ۶ درصدی بورس در این هفته / آیا کانال ۱٫۲ میلیون واحدی هم از دست می‌رود؟

در هفته‌ای که گذشت، شاخص کل بورس با افتی ۶ درصدی به سطح یکی میلیون و ۲۲۰ هزار واحدی رسید، این در حالی بود که میانگین ارزش معاملات روزانه باز هم بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته‌ منتهی به ۲۴ دی ۹۹، شاخص کل بورس با افتی ۶ درصدی به سطح یکی میلیون و ۲۲۰ هزار واحدی رسید، این در حالی بود که میانگین ارزش معاملات روزانه باز هم بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان بود. افت شاخص کل هم‌وزن بیش از یک درصد و افت شاخص کل فرابورس نیز بیش از ۳ درصد بود.

در این هفته همچنین نمادهای شاخص‌ساز با افزایش شدید عرضه مواجه شدند و اکثر آنها در روزهای پایانی این هفته با صف فروش همراه بودند. در این میان شستا البته معاملات خوبی را پشت سر گذاشت و روز چهارشنبه صف خرید شد.

از سوی دیگر در دقایق پایانی معاملات روز چهارشنبه، صف‌های فروش اکثر نمادهای بزرگ جمع‌آوری شد.

معاملات بورس در این هفته در حالی به پایان رسید که شاخص کل بورس هفته پیش نیز افتی ۶ درصدی را به ثبت رسانده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خوابی?

  • نابودشده دربورس

    در سالی که کرونا شرایط زندگی را برای مردم سخت کرد. دست دولت درد نکند با دعوت از مردم به بورس کاری کرد که دیگه مردم کرونا را از یاد ببرند. البته بنده پیشنهادی دارم دولت برای اینکه مردم از بورس ناراحت و دست خالی نروند در یک مسجدی کارناوال حمایت از نابودشدگان از بورس راه بیندازد وبا دادن یک گونی برنج و به هر یک از نابودشدگان سهمی در حمایت از آنها داشته باشند بلاخره بنی اعضای یک دیگرند.

  • فرهاد

    هفته آینده آخرین فرصت برای موندن در بورسه اگر شاخص کل بازم منفی باشه مطمئن باشید شاخص کل تا زیر یک میلیون سقوط میکنه ولی اگر مثبت بشه تا آخر سال میتونه به سقف قبلی ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ برگرده پس این هفته رو با صبوری دنبال کنید.

  • احمد

    نزول شاخص بورس به زیر یک میلیون واحد قطعی به نظر می رسد دلار و طلا هم پایین خواهند آمد … فعلا نقد بودن بهترین حالت است

  • ناشناس

    من این هفته فملی خرید کردم 23درصد ضررم چرا دروغ میگید.آخ آدمها آخ

  • غلامرضا

    خداحافظ بورس .

  • یعقوب صالحی

    چیزی که از دست رفت کانال 1200و 300نبود. روح و روان ما بدبختا بود ک نابود شد و از دست رفت

  • طاهری

    گرصبرکنی زغوره حلواسازی فقط صبراگه داری وایستانداری بروخدانگهدارت روزی شمااینجانیست جای دیگه دنبالش بگرد.وسلام

  • ناشناس

    لطفاً سهامی که ارزان باشد و شش ماهه رشد خوبی بکند و بخشی از ضرهامونو جبران کنه را معرفی کنید ممنون

  • اکبر

    این کارشناسان چرا میگویند مثلا بورس فردا منفی خواهد بود آقای کارشناس که مدرک قلابی دارید اصلا متوجه هستی اگر هم بازار مثبت باشد با گفته شماها وتحریک بازار سرمایه مردم را آتش میزنید شماها اگر با دولت اختلاف داریدمردم بدبخت چکار کنند شما ها چرا متوجه نیستید یک بقال سر کوچه هم در بورس بگوید فردا بازار منفی خواهد بود این یک جو روانی است حداقل لال باشید باهمین گفته های شما نزدیک ۶ماه است بازار منفی است این دیگر کارشناس نمیخواهد پول جیب من که ۶۰میلیون بود حالا شده ۲۰ میلیون آقای کارشناس از نامگذاری اسم خودتان خجالت نمیکشید در کدامین کشور یک سهمی ۶۰الی ۷۰ درصد پایین آمده