کد مطلب: ۵۸۱۹۷۸

فایل‌های اجاره آپارتمان در شمال تهران را با کیلید ورق بزنید

فایل‌های اجاره آپارتمان در شمال تهران را با کیلید ورق بزنید

این روزها که به دلیل افزایش قیمت‌ها در بازار بر شمار متقاضیان خانه اجاره‌ای در تهران افزوده شده است وضعیت برای قشر اجاره‌نشین نیز آن‌گونه که بایدوشاید مناسب نیست زیرا قیمت‌ها در حوزه مسکن نیز به میزان چشمگیری افزایش داشته و بازار خانه اجاره‌ای در تهران با متراژهای پایین بسیار گرم‌تر است.

این روزها که به دلیل بروز بحران در بازار مسکن بسیاری از شهروندان برای خرید آپارتمان دچار مشکلات جدی هستند شمار زیادی از خانوارها چشم به اتخاذ سیاست‌های مناسبی در حوزه مسکن از سوی دولت جدید دوخته‌اند تا با اجرای آنها وضعیت نا به سامان حاکم بر این بازار مدیریت شده و جلوی افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها در این بازار گرفته شود.

وضعیت در شمال این روزها به‌گونه‌ای است که خرید آپارتمان برای متقاضیان با سطح درآمدی متوسط شکلی رؤیاگونه را یافته و خانواده‌ها برای تأمین محل مناسب زندگی که بیشترین میزان هزینه خانوار را به خود اختصاص می‌دهند دچار مشکلات عدیده‌ای هستند.

در چنین حالتی خانوارها یا باید عطای سکونت در کلان‌شهر تهران را به لقایش ببخشند و در مناطق حاشیه‌ای شهر سکونت کنند و از امکانات مناسب آن منصرف شوند و یا به‌جای خرید آپارتمان اقدام به تهیه خانه اجاره‌ای در تهران کنند تا از خدمات و امکانات ویژه مرکز شهر بهره‌مند شده و نگرانی را در خصوص دور بودن از مرکز شهر نداشته باشند.

با مروری به گذشته بازار مسکن به‌وضوح می‌توان به این مسئله اشاره کرد که بیشتر خانواده‌ها تلاش می‌کردند تا با دریافت وام و تسهیلات و جمع‌آوری سرمایه‌های زندگی خود اقدام به خرید مسکن کنند این در حالی است که امروزه با دریافت وام‌ها و تسهیلات نیز امکان خریداری مسکن وجود ندارد و بسیاری از خانه اولی‌ها زوج‌های جوان و حتی افرادی که با جمع‌آوری زندگی خود در صدد خریداری سرپناه موردنیاز خود و خانواده بوده‌اند نیز به جرگه متقاضیان خانه اجاره‌ای در تهران افزوده شده‌اند.

این روزها که به دلیل افزایش قیمت‌ها در بازار بر شمار متقاضیان خانه اجاره‌ای در تهران افزوده شده است وضعیت برای قشر اجاره‌نشین نیز آن‌گونه که بایدوشاید مناسب نیست زیرا قیمت‌ها در حوزه مسکن نیز به میزان چشمگیری افزایش داشته و بازار خانه اجاره‌ای در تهران با متراژهای پایین بسیار گرم‌تر است.

اگر درگذشته خانه اولی‌ها، زوج‌های جوان، دانشجویان و حتی افرادی که برای اشتغال به تهران مراجعه می‌کردند متقاضیان خانه اجاره‌ای در تهران بودند امروزه با شرایط خاصی که در این بازار وجود دارد خانواده‌های ۳ تا ۴ نفره نیز به سمت خانه اجاره‌ای در تهران با متراژ پایین سوق یافته‌اند که این امر باعث رونق بیشتر خانه‌های اجاره‌ای در مناطق مختلف تهران شده است

اما باتوجه‌به موارد ذکر شده و رونق بازار خانه اجاره‌ای در تهران می‌توان به این مسئله اشاره کرد که قیمت‌ها در این حوزه نیز روند صعودی را طی می‌کند به‌نحوی‌که بر اساس آمارها و داده‌های بانک مرکزی در مردادماه سال جاری شاخص کرایه خانه اجاره‌ای در تهران و کل مناطق شهری نسبت به مردادماه سال گذشته به ترتیب ۸/۳۷ و ۲/۴۱ درصد رشد را داشته که این میزان بیانگر شرایط نامناسب حتی در زمینه اجاره آپارتمان است.

با تمامی این موارد اگر شما هم از جرگه افرادی هستید که تمایل به تهیه خانه اجاره‌ای در تهران را دارید برای انتخابی مناسب کافی است که از محل کار یا زندگی خود با چند کلیک ساده سری به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید بزنید و پس از انتخاب نام محله موردنظر به مشاهده فایل‌های آگهی شده برای اجاره آپارتمان در این سامانه بپردازید. شما با استفاده از سامانه کیلید به‌راحتی می‌توانید به بازدید غیرحضوری آپارتمان‌ها پرداخته و ضمن دریافت اطلاعات جامع و کارشناسی شده‌ای همچون موقعیت مکانی، طبقه، متراژ، تعداد اتاق‌های خواب، آسانسور و انباری، سیستم گرمایشی و سرمایشی و حتی نوع کابینت و کف‌پوش و سایر امکانات خاص پرداخته وبا رؤیت تصاویر واقعی از ملک بازدیدی غیرحضوری را به‌خصوص در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا داشته باشید.

با بهره‌گیری از سامانه هوشمند و تخصصی کیلید این امکان را خواهید داشت که پس از رؤیت تصاویر واقعی از آپارتمان اجاره‌ای و انتخاب آن با شماره اعلام شده در قسمت انتهایی آگهی تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را برای بازدید حضوری و توافقات نهایی را صورت داده و انتخابی مناسب و مقرون‌به‌صرفه را داشته باشید.

در همین راستا اگر درصدد اجاره آپارتمان در تهران هستید امروز گشت و گذاری را به دو منطقه پر طرف‌دار و اعیان‌نشین تهران می‌زنیم تا افرادی که تمایل به سکونت در محله‌های لوکس و لاکچری را داشته و قادر به خرید آپارتمان در این مناطق هستند با برخورداری از دانش کافی در خصوص این محله‌ها اقدام به اجاره آپارتمان در این محله‌ها کنند.

یکی از محله‌های که امروز به بررسی آن می‌پردازید منطقه لوکس و هیجان‌انگیز الهیه در محدوده شمیرانات است که به دلیل گران‌قیمت بودن و برخورداری از امکانات مدرن و جذاب از قیمت بسیار بالایی برخوردار است.

محله جذاب و لوکس الهیه که در منطقه یک شهرداری تهران قرار گرفته یکی از مناطقی در شمال کلان‌شهر تهران به شمار می‌رود که بیشتر ساکنان آن را افراد صاحب‌نام و مشهور تشکیل می‌دهند به‌نحوی‌که خرید و اجاره آپارتمان در الهیه مستلزم هزینه‌های بسیاری بالایی است که در بیشتر مواقع پرداخت آنها برای هر شهروندی امکان‌پذیر نیست.

اگر مروری به گذشته محله الهیه داشته باشیم به این مسئله پی خواهیم برد که الهیه مملو از باغ‌های زیبا و باشکوهی بوده که بسیاری معتقدند که مالکیت آن با بانو فخرالدوله بوده است و او پس از تفکیک این باغ‌ها به بخش‌های کوچک‌تر به فردی با نام میرزا جعفر حکیم الهی فروخته می‌شود که او این محله را الهیه نام‌گذاری می‌کند به همین دلیل می‌توان گفت که افراد علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در الهیه با سکونت در این محله در منطقه‌ای تاریخی روزگار را خواهند گذراند.

به لحاظ موقعیتی در اطراف منطقه جردن محله‌های معروفی چون تجریش، پل رومی، کاووسیه، قیطریه و زرگنده قرار دارد که امکان رفت‌وآمد از این محله‌ها بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در الهیه نگرانی را دررابطه‌با ترافیک و مراجعه به نقاط مختلف شهر تهران نداشته باشند.

اگر شروع به قدم‌زدن در محله لوکس و مرفه نشین الهیه کنید در کوچه‌های دنج و آرام این محله خانه‌های ویلایی بزرگ و جذابی را خواهید دید که با زیبایی منحصربه‌فرد خودنمایی می‌کنند اما برای افرادی که علاقه‌مند به زندگی در آپارتمان‌های لوکس و مدرن هستند آپارتمان‌های لوکسی در این محله ساخته شده که امکان یک زندگی لوکس را برای ساکنان فراهم کرده است به همین دلیل افرادی که تمایل به سکونت در آپارتمان‌های مدرن را دارند به‌راحتی با خرید و اجاره آپارتمان در الهیه می‌توانند به خواسته خود دست یابند.

اما آنچه که محله الهیه را به یک محله لوکس و مرفه نشین تبدیل کرده است وجود مجتمع تجاری چناران پارک، برج‌های دوقلوی الهیه و است که با برخورداری از بهترین مصالح و ابزارها و امکانات لوکس بستری را فراهم کرده که افراد دارای بودجه و سطح درآمدی بالا با خرید و اجاره آپارتمان در الهیه به‌خصوص در این برج‌های لوکس طعم یک زندگی لاکچری را چشیده و یک زندگی مملو از آرامش و لوکس را داشته باشند.

باتوجه‌به اینکه منطقه الهیه یک محله لوکس و مدرن است به طور طبیعی اقلام مختلفی که در فروشگاه‌ها و مراکز خرید این محله عرضه می‌شوند نیز از قیمت‌های بالایی برخوردارند به همین منظور افرادی که تمایل به خریدهای لوکس و گران‌قیمت را دارند با مراجعه به مجتمع تجاری و اداری مدرن الهیه، کویین سنتر و همچنین سام سنتر می‌توانند مایحتاج خود را خریداری کنند به همین دلیل افرادی که علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در الهیه هستند برای سکونت در این محله و خریداری اقلام موردنظر خود از منطقه الهیه مجبور به پرداخت هزینه‌های بالایی باشند.

اما یکی از ویژگی‌های محله الهیه سرسبز بودن و هوای مطلوب و فرح‌بخش آن است که ریشه آن در آثار باقی‌مانده از باغ‌های گذشته در این محله است به شکلی که بسیاری از افراد که اقدام به خرید و اجاره آپارتمان در الهیه می‌کنند به‌منظور استفاده از طبیعت زیبا و آب‌وهوای فرح‌بخش آپارتمان موردنظر خود را در این محله جستجو می‌کنند.

علاوه‌برآن بسیاری بر این باورند که محله الهیه قلب پنت هاوس‌های پایتخت است زیرا در این محله تا چشم کار می‌کند ساختمان‌های بلند و پنت هاوس‌های فراوانی وجود دارد که بسیاری از شهروندان تمایل دارند تا پرداخت هزینه‌های بالا اقدام به خرید و اجاره آپارتمان در الهیه و این پنت هاوس‌ها کرده و از دید مطلوب این ساختمان‌ها بهره‌مند شوند.

اما محله الهیه نیز همانند سایر مناطق تهران از اماکن مهمی برخوردار است که باعث اهمیت و ارزش بیشتر آن شده است. وجود سفارتخانه‌های دانمارک، سوئیس، بلژیک، مالزی، مصر، فنلاند و باغ و سفارت روسیه، ترکیه و آلمان در کنار موزه دکتر حسابی و همچنین موزه موسیقی ایران و کافه سینما شرایط زندگی در محله‌ای صاحب‌نام و بااهمیت را برای ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در الهیه فراهم کرده است.

با دانستن این مطالب اگر از جرگه افرادی هستید که زندگی در خیابان‌های صاحب‌نام این محله را می‌پسندید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در خیابان مشهور و معروف فرشته، تختی، جردن، واثق نوری، چناران و الهیه به جستجوی ملک موردنظر خود بپردازید این در حالی است که خرید و اجاره آپارتمان در الهیه در خیابان‌های فرشته و فلسطین مستلزم پرداخت هزینه‌های بیشتری است.

باتوجه‌به موارد ذکر شده آنچه که برای شما به‌عنوان متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در الهیه ضرورت دارد توجه به قیمت‌های چشمگیر در این محله است زیرا بر اساس داده‌های سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی ۸۹ میلیون تومان است که قیمت رهن کامل یک مترمربع بر اساس آگهی‌ها ۹ میلیون و ۲۱ هزار تومان و قیمت رهن کامل یک واحد مسکونی ۱ میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان است.

با این وضعیت به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر تمایل به خرید و اجاره آپارتمان در الهیه را دارید برای انتخابی مناسب و مقرون‌به‌صرفه سری به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید بزنید و به مشاهده فایل‌های فروش و اجاره اقدام به انتخاب ملکی مناسب برای خود و خانواده کنید.

اما یکی دیگر از محله‌هایی که امروز به بررسی آن می‌پردازیم منطقه مشهور و صاحب‌نام دزاشیب است. این محله پرطرف‌دار نیز که در منطقه شمیرانات و منطقه ۱ شهرداری قرار دارد از دو بخش دزاشیب بالا و دزاشیب پایین تشکیل شده که هرکدام از این دو بخش از طرف‌داران خاصی برخوردارند به همین منظور افرادی که علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب هستند با هر سلیقه‌ای در این دو بخش می‌توانند ملک موردنظر خود را تهیه کنند.

محله جذاب دزاشیب که در شمال شهر تهران قرار گرفته از قسمت شمالی با خیابان‌های نخجوان و جماران، از قسمت جنوبی با قیطریه، از غرب با خیابان شریعتی و از شرق با خیابان‌های فرمانیه و چیذر همسایه است که این مناطق نیز از بهترین مناطق کلان‌شهر تهران به شمار می‌رود اما آنچه که در گام نخست برای خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب لازم است که بدانید اصیل بودن این منطقه است.

دسترسی‌های منطقه دزاشیب نیز بسیار مناسب است به شکلی که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب با استفاده از خیابان‌های باهنر و جماران، تجریش، حصار بوعلی و کامرانیه بدون گرفتاری در ترافیک‌های سرسام‌آور شهری به‌سهولت می‌توانند به‌تمامی نقاط این کلان‌شهر تهران رفت‌وآمد کنند.

به لحاظ ساخت‌وساز شهری می‌توان گفت که بافت محله دزاشیب بسیار قدیمی است به شکلی که و هنوز هم عرض خیابان‌های این محله به شکل گذشته حفظ شده است به همین دلیل می‌توان گفت که محله دزاشیب از گذشته تاکنون بافت قدیمی و تاریخی خود را حفظ کرده و افرادی که تمایل به خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب را دارند در منطقه‌ای اصیل و قدیمی زندگی خواهند کرد.

اما یکی از مباحثی که بیش از هر چیز برای افراد علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب جذاب خواهد بود طبیعت زیبا و منحصربه‌فرد و همچنین آب‌وهوای فرح‌بخش این منطقه است زیرا این محله علاوه برقرار گرفتن در شمال تپه‌های قیطریه و منطقه شمیرانات و قرار داشتن بوستان‌های جذاب و زیبایی چون پارک گل محمدی، مهر و مینا شرایط سکونت شهروندان در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا و زیبا را فراهم کرده است.

یکی دیگر از مباحثی که زمینه‌های یک زندگی مطلوب را برای علاقه‌مندان به خرید در منطقه دزاشیب ایجاد کرده است وجود مراکز تجاری و خرید مشهوری چون مرکز خرید روشا در خیابان اصلی دزاشیب، مرکز خرید کیمیا در خیابان باهنر و همچنین مرکز خرید روما در خیابان کامرانیه شمالی است که در کنار بازار میوه‌وتره‌بار خیابان باهنر امکان تهیه تمانی مایحتاج و اقلام ضروری خانواده‌های ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب را باتوجه‌به نیاز آنها فراهم کرده است.

اما باتوجه‌به اینکه محله دزاشیب منطقه‌ای اصیل و تاریخی به شمار می‌رود در این محله اماکن دیدنی و آثار تاریخی فراوانی نیز وجود دارد که باعث شده تا شمار بسیاری از توریست‌ها و گردشگران سالانه به این اماکن مراجعه کرده و از جاذبه‌های تاریخی آنها بازدید کنند.

2wsdc 4

از جمله این آثار تاریخی و اماکن تاریخی می‌توان به کوچه زیبا و جذاب قورباغه، حمام بوعلی، حمام شیخ غلی و مسجد عمر رمضون اشاره کرد که وجود آنها در این محله شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب در یک محله اصیل و تاریخی به سکونت بپردازند.

یکی از مباحثی که در بیشتر مواقع ذهن بسیاری از شهروندان را در خصوص محله دزاشیب به خود مشغول می‌کند شکل آپارتمان‌های این منطقه است زیرا بسیاری تصور می‌کنند که باتوجه‌به قدیمی بودن این محله آپارتمان‌ها و واحدهای مسکونی این محله نیز قدیمی و کهنه هستند این در حالی است که بر خلاف تصور این قشر در کنار خانه‌های ویلایی بزرگی که از گذشته در این محله به‌یادگارمانده است آپارتمان‌های لوکس و مدرنی ساخته شده که بسترهای یک زندگی لوکس و مرفه را برای علاقه‌مندان به خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب فراهم کرده است.

به همین دلیل اگر شما هم تمایل به تجربه یک زندگی لوکس، مرفه و مملو از آرامش را دارید با خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب و سکونت در ساختمان‌ها و برج‌های لوکس و مدرن این محله می‌توانید یک زندگی جذاب را مطابق باسلیقه خود و خانواده تجربه کنید.

اما علاوه بر اماکن تاریخی که از آنها نام بردیم در محله دزاشیب باغ‌های مجدالدوله که به باغ دوقلو نیز شهرت دارد و همچنین باغ حاجی فخرالملک، باغ محمد صراف، باغ نظر و ایگار نیز بر جذابیت این محله افزوده‌اند و شرایطی را ایجاد کرده‌اند که بسیاری از افراد علاقه‌مند به طبیعت و استشمام هوای فرح‌بخش در جوار این باغ‌ها اقدام و خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب کنند و حس و حالی مطلوب را با اقامت در این محله تجربه کنند.

اما یکی دیگر از مباحثی که می‌توان در خصوص محله دزاشیب به آن اشاره کرد سکونت افراد مشهور و صاحب‌نام از گذشته تاکنون در این محله است زیرا اگر گشت و گذاری در این محله داشته باشید به طور حتم افرادی آشنا، مشهور و صاحب‌نام را در این محله رویت خواهید کرد این در حالی است که محله دزاشیب درگذشته نیز محل زندگی افراد مشهور حکومتی همچون مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی، آیت‌الله کاشانی و اسدالله اعلم بوده است به همین دلیل شما با خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب در محله‌ای اصیل، بااهمیت و اعیان‌نشین سکونت خواهید داشت.

حال باتوجه‌به موارد عنوان شده لازم است به این مسئله توجه کنید که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب باتوجه‌به امکانات و شرایط موجود در آن بسیاری بالاست و افرادی که در این محله روزگار را می‌گذرانند از دسته خانوارهای مرفه جامعه هستند به همین دلیل اگر شما هم قصد خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب را دارید باید از بودجه و درآمد قابل‌توجهی برخوردار باشید.

در محله دزاشیب قیمت‌ها بر اساس سن آپارتمان، متراژ و امکانات ویژه آن بسیار متغیر است اما بر پایه آمارها و داده‌های سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در این محله ۷۹ میلیون و ۶۷ هزار تومان است که افراد برای رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی بر اساس آگهی‌های ثبت شده باید هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیون و ۲۴ هزار تومان را بپردازند این در حالی است که قیمت رهن کامل یک واحد مسکونی در دزاشیب بر اساس آگهی‌های ثبت شده در این سامانه حدود ۹۶۶ میلیون و ۴۴ هزار تومان است به همین منظور به‌صراحت می‌توان گفت که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب بالاست و سکونت در این محله برای بسیاری از شهروندان ناممکن و رویا گونه است.

حال با تکیه به موارد ذکر شده و اطلاعت جامعی که در خصوص محله‌های دزاشیب و الهیه کسب کردید اگر شما هم تمایل به خرید و اجاره آپارتمان در الهیه و یا خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب را دارید کافی است که به‌جای مراجعه مکرر به آژانس‌های املاک متعدد در این دو محله از محله زندگی و یا حتی محل کار خود با تلفن همراه و حتی رایانه خود با چند کلیک ساده به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید مراجعه کنید و در این روزهای پراسترس و خطرناک کرونایی درگیر ترددهای فراوان شهری نشوید.

شما با استفاده از این سامانه پس از انتخاب نام محل موردنظر می‌توانید آگهی‌های خرید و اجاره آپارتمان را رویت کرده و با دریافت اطلاعات جامع و کارشناسی شده‌ای همچون موقعیت ملک، طبقه، متراژ، تعداد واحدهای مسکونی آپارتمان، تعداد اتاق هاب خواب، شرایط آسانسور و انباری میزان نورگیری، نوع سیستم گرمایشی و سرمایشی، نوع کابینت‌ها و کف‌پوش و سایر امکانات خاص و ویژه به مشاهده تصاویر واقعی از ملک‌های مختلف پرداخته و بازدیدی غیرحضوری را داشته باشید.

با بهره‌گیری از سامانه هوشمند و تخصصی کیلید شما علاوه بر انتخاب ملک موردنظر امکان تصویرسازی ذهنی و چیدمان آن را نیز خواهید داشت و پس از آن می‌توانید با برقراری تماس با شماره اعلام شده در بخش انتهایی آگهی هماهنگی‌های لازم را برای بازدید حضوری صورت دهید.

پس از بازید نهایی و توافق قیمتی امکان خرید و اجاره آپارتمان برای شما فراهم شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون اتلاف زمان و هزینه‌های تردد برای بازدیدهای پی‌درپی به‌سهولت می‌توانید نسبت به عقد قرارداد نهایی خرید و اجاره آپارتمان موردنظر اقدام کنید.

اما علاوه بر خرید و اجاره آپارتمان با مراجعه به بخش بلاگ سامانه هوشمند و تخصصی کیلید این امکان را خواهید داشت تا اطلاعات جذابی در خصوص دکوراسیون و دیزاین منزل خود و همچنین شرایط و امکانات محله موردنظر کسب کرده و با بهره‌گیری از آنها علاوه بر ایجاد فضایی زیبا و مملو از آرامش برای زندگی خود و خانواده حس و حالی زیبا را در محله مورد نظر و آپارتمان خریداری شده و یا اجاره‌ای خود داشته باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.