کد مطلب: ۴۹۶۶۵۲

محسنی بندپی پاسخ داد:

فردا بازار تهران تعطیل است؟

فردا بازار تهران تعطیل است؟

استاندار تهران درباره فعالیت مشاغل گروه دو از فردا توضیحاتی داد و گفت: بازار بزرگ تهران و پاساژ علاءالدین به دلیل قرار گرفتن در گروه دو مجاز به فعالیت خواهند بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران، با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره نحوه فعالیت مشاغل و کسب و کار‌ها از روز شنبه اظهار کرد: از فردا مشاغل گروه ۲ نیز می‌توانند علاوه بر گروه ۱ فعالیت داشته باشند و تمام شغل‌های آمده در این گروه شامل مجوز فعالیت خواهند بود.

استاندار تهران درباره فعالیت بازار بزرگ تهران و پاساژ علاءالدین گفت: این اماکن نیز به دلیل قرار گرفتن در گروه دو مجاز به فعالیت خواهند بود.

گفتنی است مشاغل گروه ۲ شامل مراکز خرید، پاساژ ها، فروشگاه‌های فرش، مواد غیر غذایی، مراکز شماره‌گذاری اتومبیل، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها، آرایشگاه مردانه، بازار فروش خودرو، فرش موکت فروشی‌ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب‌بازی فروشی ها، عمده فروشی‌ها، خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی‌ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم تحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار آجیل می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مگه آرایشگاه زنانه نمیخوان کرایه بدن ک باز نمیکنن .

  • M.Mori

    سلام
    خود آقایون خوب میدونن که این محدودیتها هیچ تاثیری نداره و آمار واقعی هر روز رکورد روز قبل را میزنه و این داستان تا واکسیناسیون کامل مردم ادامه داره.
    فقط این محدودیتها جهت منافع خودشان است ضمن اینکه میخوان بگن هر کاری ازدستمان بر میآمد کردیم!!!
    بدون توجه به اینکه چه تبعاتی از محدودیتها بر این ملت….. بوجود میاد معیشت مردم را از بین بردند و در این زمانه که واجبات و مواد غذایی به اوج گرانی رسیده این کمکهای دولت (وام 1میلیون) و غیره خیلی مسخره است.
    فقط خود مردم باید بهداشت شخصی و فاصله ها را رعایت کنه تا بیمار نشه.
    متشکرم

  • ناشناس

    باسلام صرفا جهت اطلاع دو هفته قبل هم گروه ۲ با کرکره های نیمه باز فعالیت داشتند فرقی نخواهد کرد متاسفانه

  • مهدی

    چرا به مردم آمار دروغ میدید آخه چطور ممکنه توی دوهفته تهران با این وضعیت قرمز یه باره نارنجی بشه …من که باور نمیکنم…تو رو خدا مردم و به کشتن ندید بخاطر منافع…

  • ناشناس

    سلام لطفا این تعطیلی هارو ادامه دهید خداروشکر تو این دو هفته مرگ کرونایی کمترشده ممنون

  • ناشناس

    پول نداریم.

  • ناشناس

    با سلام نظر من اینه که تعطیلی‌ها هیچ تاثیری روی بیماری کرونا ندارد چه بسا خود دکترها و پرستارها با گذاشتن دو تا ماسک آن حفاظ طلق به بیماری کرونا مبتلا شده و فوت کرده اند سوال من این است که وقتی دکتر ها با گذاشتن دو تا ماسک و حفاظ طلق به کرونا مبتلا می‌شوند و فوت میکنند ایا وقتی مردم باز با گذاشتن ماسک به این بیماری گرفتار میشوند چکار میبایستی کرد و انهایی که تنگی نفس دارند و نمی توانند ماسک بگذارند چکار بکنند

  • ناشناس

    ای مردم غیور چند سال صبر کنید واکسنش میاد دیگه.چقدر عجله دارید.خداوند متعال میفرماید انل الاهه مع ال صابرین.

  • ناشناس

    علایدین ببندید کلی کرونا کم میشه فقط روزا بیایید ببینید چه خبره هیچکس رعایت نمیکنه وضیعت خیلی بدی داره

    • موسوی

      بله صد٪همینطوره ولی اونا اهمیت نمیدن

  • ناشناس

    آقایون. یا. خ. ها. شما ک نظر میدین. تعطیل کنید. پس پول اجاره پول خرج خونه. از کجا بیاریم. شماها. کارمند. هستین. هیچ خیالی ندارین. ماک پوشاک لباس هستیم چیکار کنیم. با این اوضاع تعطیلی. بس بابا..