کد مطلب: ۵۸۱۶۴۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حراج جدید خودروسازان / یارانه ۳۰ میلیونی برای خرید خودروهای سایپا

حراج جدید خودروسازان / یارانه ۳۰ میلیونی برای خرید خودروهای سایپا

با وجود زیانده بودن خودروسازان، آنها همچنان اصرار دارند که تعدادی محدود خودرو را به صورت قرعه‌کشی به تعدادی خاص از افراد تقدیم کنند. در طرح جدید سایپا رانت توزیعی در هر خودرو حدود ۳۰ میلیون تومان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با وجود زیانده بودن خودروسازان، آنها همچنان اصرار دارند که تعدادی محدود خودرو را به صورت قرعه‌کشی به تعدادی خاص از افراد تقدیم کنند. در طرح جدید سایپا رانت توزیعی در هر خودرو حدود ۳۰ میلیون تومان است.

ثبت‌نام برای فروش چهار محصول سایپا، شامل کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک‌ R با گیربکس معمولی، ساینا S و کوییک S از دیروز آغاز شده است. اما قیمت این خودروها چقدر است؟

یکی از خودروهایی که در طرح فروش چهار محصول سایپا عرضه می‌شود، کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی) با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان است. این محصول در بازار حدود ۱۷۰ میلیون تومان قیمت دارد. بنابراین هرکس که در این قرعه‌کشی برنده شود ۲۹ میلیون تومان رانت به جیب زده است.

یکی دیگر از محصولات موجود در این طرح، کوییک‌ R با گیربکس معمولی است. این محصول در طرح فروش چهار محصول سایپا به قیمت ۱۴۹ میلیون عرضه می‌شود اما در بازار حدود ۱۷۶ میلیون تومان قیمت دارد. میزان رانت فروش این خودرو نیز ۲۷ میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

در طرح فروش چهار محصول سایپا همچنین ساینا S نیز به قیمت ۱۴۲ میلیون تومان عرضه می‌شود اما قیمت آن در بازار ۱۷۵ میلیون تومان است و برندگان آن از رانت ۳۳ میلیونی بهره خواهند برد.

آخرین محصولی که در فهرست این طرح قرار دارد کوییک S با قیمت ۱۵۴ میلیون تومان است. این محصول در بازار با حدود قیمتی ۱۷۸ میلیون تومان داد و ستد می‌شود و برندگان آن از رانت ۲۴ میلیون تومانی بهره خواهند برد.

جزئیات بیشتر درباره این طرح را در گزارش « فروش چهار محصول سایپا » بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مریم

    با تصویب طرح واردات خودرو دیگه کسی ده میلیون هم برای خرید خودروی داخل نمیده

  • ناشناس

    سرتون بخوره ای یارانتون

  • ناشناس

    اقا تولید نکن بهمین راحتی.‌‌..وقتی داری ضرر میکنی….

  • ناشناس

    بقران بدبخت شدیم دیگه پول دوچرخه هم ندارم.

  • ناشناس

    تولید متوقف کنید واردات ازاد کنید
    ما راضی به ضرر شما نیستیم

  • ناشناس

    خدایا عذاب بسه به کدامین گناه………

  • ناشناس

    سایپالطف کنه ماشین عقب افتاده بده لازم نیست این کاراشو کنه

  • ناشناس

    سایپا لطف کنه ماشین عقب افتاده ۲سال پیش بده

  • ناشناس

    حراج

  • ناشناس

    تجارت نیوز تو چه ساخت وپاختی با این خودرو سازان داری که واقعا فکر میکنی اینا زیان می بینند خودرویی که ۳۰میلیون ارزشش بیشتر نیست به مردم ۱۷۰میلیون قالب می کنند وباز هم میگن زیان می بینیم . اگه واقعیت داره در کارخانشون را ببندند . نکنه شماها فکر می کنید اینا به خاطر مردم تولید می کنند وحاضربه زیان هستند