کد مطلب: ۵۸۸۴۰۹

هپکو دوباره نفس می کشد / ۱۲۰۰ میلیارد تومان ارزش قرارداد در یکسال اخیر

هپکو دوباره نفس می کشد / ۱۲۰۰ میلیارد تومان ارزش قرارداد در یکسال اخیر

قام مقام شرکت هپکو گفت: در طول یک سال اخیر روند تولید در شرکت آغاز شده و اخیرا بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد عقد شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در ۱۰ سالی که هپکو در کمال ناباوری به گِل نشسته بود، تلاش بسیاری از رسانه‌ها بر انعکاس مشکلات، اعتراضات و احقاق حقوق کارگران این شرکت و البته پیگیری مشکلات و چالش هایش متمرکز بود.

۱۰ سال تمام رسانه های استان مرکزی و ملی تمرکز خود را بر چالش‌های این شرکت مصروف کردند تا بلکه توجهات به هپکو جلب شود و چاره‌ای جلوی پای آن گذاشته شود و روزی برسد که به جای خبر اعتراضات کارگری و بدهی‌های پی در پی و دست به دست شدن‌های بیهوده، خبر به چرخش افتادن دوباره چرخ این صنعت عظیم را منتشر کنند.

۱۰ سال از همه این تلاش‌ها گذشته است و بالاخره آوای گوش‌نواز تولید در جان غول صنعتی خاورمیانه پیچیده و حالا هپکو با تمام قوا به دنبال عرضه کردن خود در سطح کشور است.

از زمانی که هپکو به تامین اجتماعی واگذار شد و تیم مدیریتی جدیدی از کارکنان سال‌های نه چندان دور ولی بسیار طلایی، در این شرکت روی کار آمدند، امید به هپکو بازگشت و اتفاقا این تیم با تاکید بر توان تولید هپکو، همه تلاش خود را صرف اعتمادآفرینی برای این شرکت کرده است.

حالا صدای حیات در هپکو پیچیده و انتشار خبر عقد قراردادهای میلیاردی در هپکو این نوید را می‌دهد که او بر روی ریل تولید قرار گرفته و حالا می توان با نمایش توانمندی های این شرکت، هپکوی ۶۸ را دوباره احیا کرد.

هپکویی سال های سختی را گذراند، سال هایی که تنها با تولید غلطک روز خود را شب می کرد و کارگرانش دل خوشی از آن اوضاع نداشتند، ولی امروز با اعتماد به نفس کامل اعلام می کند که توان ساخت سری دامپتراک از ۴۰ تا ۱۰۰ تن، تراک از ۴۵ تا ۶۰ تن و بیل از ۲۲ تا ۷۵ تن را دارد و این امر می تواند نقطه عطفی برای این شرکت و البته حوزه معدن و راه کشور باشد، کافی است توانمندی شرکت در تولید انواع ماشین آلات نمایش داده شود.

عقد ۱۸۰۰ میلیارد قرارداد تا پایان سال

علیرضا میقانی، قائم مقام مدیرعامل شرکت هپکو در خصوص قراردادهای منعقد شده اظهار کرد: در طول یک سال اخیر روند تولید در شرکت آغاز شده و اخیرا بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد عقد شده است. پیش بینی می‌کنیم در ماه های آینده رشد چشمگیری را در ارزش قراردادها شاهد باشیم به طوری که این رقم تا پایان سال به حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان می رسد.

میقانی با بیان اینکه با حضور در نمایشگاه‌ها و مذاکرات با خریداران در صدد عقد قراردادهای کاری و فروش محصولات هپکو هستیم، گفت: تلاش مجموعه مدیریتی هپکو در این است که به بخش معدن و راه و به پیمانکارانی که در کشور به ماشین نیاز دارند، توانمندهای هپکو را عرضه کنیم، پس از یک دوره بدی که شرکت پشت سر گذاشت، تمرکز بر این است که هپکو مجدد مورد پذیرش مشتریان قرار گیرد و درصدد هستیم که با مشتریان به تفاهم برسیم و مسلما حضور در نمایشگاه ها و ارائه و نمایش توانمندی ها می تواند به افزایش تولید و اعتماد به هپکو کمک کند.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار حوزه تولید را در صفحه صنعت و معدن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.