کد مطلب: ۷۵۶۶۵۷

شرط جدید قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

شرط جدید قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

دقایقی قبل شرط جدید قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ­مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: شرط داشتن حساب وکالتی، به فرآیند قرعه کشی اضافه شد تا خودرو‌های عرضه شده به جای دلالان، به مصرف کننده واقعی برسد.

جزییات شرط جدید در قرعه کشی خودروآقای کیوان پناهی افزود: در طرح فروش خودرو ویژه دهه فجر, ۴ خودرو شامل پژو پارس، رانا، سورن و وانت آریسان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام این مرحله از ۱۳ بهمن ساعت ۱۴ آغاز می‌شود گفت: به متقاضیان مهلت داده شده است تا در بانک‌های هماهنگ شده (بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات) حساب وکالتی افتتاح کنند تا بتوانند از طریق سایت‌های اینترنتی حساب وکالتی که یکی از شروط اضافه شده به ثبت نام است، را ایجاد کنند و حتی اگر در این بانک‌ها حساب هم دارند می‌توانند تغییر وضعیت به حساب وکالتی دهند.

­مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: مبلغی که در این دوره ثبت نام باید سپرده شود, ۹۰ میلیون تومان است که در طول ثبت نام این مبلغ در حساب مشتری تا روز قرعه کشی باقی می‌ماند. پیش بینی می‌شود ۳ روز پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی که احتمالا ۲۵ بهمن خواهد بود، حساب مشتری آزاد و قرعه کشی برگزار شود.

پناهی افزود: پس از برگزاری قرعه کشی، فردی که برنده نشده است ساعت ۲۴ یا ۷ صبح فردای آن روز، می‌تواند مبلغ مانده در حساب خود را برداشت کند.

وی ادامه داد: جلساتی مبنی بر اینکه چگونه می‌توان خودرو را به دست مصرف کننده نهایی رساند برگزار شد؛ در نهایت این پیشنهاد از طرف وزارت صمت و خودروسازان مطرح شد که با توجه به اشکالات به وجود آمده در ثبت نام‌های اخیر و اینکه مصرف کننده واقعی نتوانست از فرصت خرید استفاده کند، شرط حساب وکالتی به قرعه کشی اضافه شود تا خودرو به جای دلالان به مصرف کننده واقعی برسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من هم چند ساله ماشین نداریم چند بار تو قرعه کشی ایرانخودرو شرکت کردیم برنده نشدیم تا اینکه از دیوار ماشین کارکرده با وام وسود به قیمتی که نمی ارزید خریدیم گفتیم قرعه کشی شرکت کنیم باز اسممون دراومد این ماشین بفروشیم زیر قیمت خدارو خوش میاد زودتر بفروشیم پولش تو حساب وکالتی بزاریم بعد برنده نشیم توروخدا مثل قبل تو نمایندگی بزارید آمار ش در بیارید واقعا سرپرست خانواده ای که نداره بدید .

  • رحیم

    برندگان کی بقیه 90 تومان را باید بدهند بلافاصله بعد قرعه کشی یا زمان تحویل؟

  • ناشناس

    این طرح خوبه به شرطی که برای همه یکسان باشه نه فقط برای افراد عادی مگه مادرای دو فرزند و خودروهای فرسوده خونشون از ما رنگینتره خوب عدالت رو اجرا کنید تا واقعا دست دلالها کوتاه بشه ۹۰درصد مادرا شدن دلال و همشون حواله رو میفروشند و حق بقیه رو میگیرند افراد عادی فقط ۳۰درصد از خودروها شماملشون میشه و ۷۰درصد مال دو گروه دیگه است واریز پول باید برای هرسه گروه باشه تا این طرح واقعا به نتیجه برسه و خودرو به دست مشتری واقعی برسه یا اینکه سهمیه افراد عادی رو بیشتر از اون دو گروه دیگه کنید

  • ناشناس

    خبرخوبی نیست چون بنفع دلالهاست من که گواهینامه دارم حق شرعی و قانونی هم دارم دراین معامله شرکت کنم اما چون پول ندارم نمیتونم شرکت کنم مجبورم به دلال پناه ببرم شانسمو به قیمت ارزان به اونابفروشم .دست امثال من بدبخت زیرتیشه ی دلال !یعنی دولت دستی دستی مارا به قیمت ارزان به سوداگران فروخته !

  • محمدکریمی

    سلام اونا که پلاک بنامش هست بخواد پلاک بنام کسی دیگع کنه میتونه تو قرکشی اسم بنویسه یا باید دوسال از تاریخ پلاک که بنامش بوده بگزه یانه فوری میشه اسم نوشت

  • ناشناس

    به نظرم بهترین کارو کردن اینجوری دیگه عالم و آدم نمیتونن ثبت نام کنند بقیه حقشون تو برنده شدن مسابقه ضایع بشه قبلا میلیون میلیون آدم ثبت نام میکردند الان دیگه اونایی که این مبلغ تو حساب دارند الویت دارند

  • مطلب

    دست کسی که این طرحو داده درد نکنه. من مصرف کننده بودم. پول اولشم داشتم ولی از بس نامصرف کننده بود بعد بیست بار قرعه کشی اسمم در نیومد. رفتم ماشینو از کسی دو برابر قیمت ایرانخودرو گرفتم که توی قرکشی برنده شده بود و پولشو از چندین نفر قرض کرده بود. دنیا به کام اون شدو و به ضرر من. چرا؟

  • Sh.sar

    این طرح هم نوش دارو است والا چه لزومی داره انقدر افراط تفریط …بازار سیاه درست میکنن هر کس پلاک بنام نیست خیلی بی دقدقه باید از حق ملی خودش بتونه استفاده کنه ومستقیم از کارخونه بتونه امتیازه خرید داشته باشه….

  • ناشناس

    باسلام
    در مورد سهمیه مادران
    ب نظرم جوانی جمعیت ک مهمه اما سهمیه ۵۰درصدی خود ب مادران اجحاف در حق متقاضیان عادی نیست؟
    چرا ک تعدادشان حداقل ده برابر مادران است
    ب نظرم ۳۰درصد مادران ۲۰درصد فرسوده۵۰درصد عادی عادلانه تربود

  • ناشناس

    من احساس میکنم این مسئولین با قشر ضعیف وفقیرتر مشگل دارن وگرنه چه دلیلی داره که افراد بی پول نتوانند در قرعه کشی خودرو ثبت نام کنن؟ اگه چندرقاز گیر این افراد بیاد آسمان بزنین میاد؟ التماس تفکروتعقل.همه چیز بنفع پولدارترهاست البته ناگفته نماند که پسرخودم با قرض کردن ازبستگان ودوستانش که جمعا ده نفر بودند توانست ثبت نام کنه و برنده هم نشد وتاالان امکان برداشت پول واستردادآن به عزیزانش فراهم نشده