خبر مهم:

کد مطلب: ۴۶۴۴۷۸

کاهش نرخ دلار و یورو در روز آخر هفته / قیمت ارز در صرافی ملی ۹۹/۵/۲

کاهش نرخ دلار و یورو در روز آخر هفته / قیمت ارز در صرافی ملی ۹۹/۵/۲

نرخ ارز صرافی‌ ملی امروز پنج‌شنبه اعلام شد که بر این اساس دلار و یورو نسبت به دیروز ۵۰ تومان ارزان شدند و بهای دلار به ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز پنج‌شنبه دوم مردادماه نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۰،۳۰۰ تومان اعلام شد. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹،۶۰۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۲۳،۳۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۲،۶۰۰ تومان است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز ۴۵۵۷ تومان تعیین شده است.

IMG 20200723 104856

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کارشناس مالی، پولی و بانکی

    برخی در تلاشند با بیان اینکه کاهش نرخ ارز موقت است جلوی سقوط آن را بگیرند و اجازه ندهند افزایش قیمت اخیر که ناشی از فعالیت های سفته بازی و بازی های صوری صرافان در بازار است خنثی شود. برخی از به ظاهر مسئولان هم سعی دارند به نحوی از انحاء از شتاب اقدامات بانک مرکزی برای تعادل نرخ ارز بکاهند که البته بانک مرکزی عزم راسخ خود را نشان داده است. درود بر دکتر حسن همتی مردی با عزم راسخ که ملاحظه ای با هیچ ذینفعی ندارد.

  • ناشناس

    قیمت دلار کمتر از 25000 در بازار خطرناکه نفراتی هستند که درو خواهند کرد و فردا باید کاسه چه کنم چه کنم دستت بگیری تاریخ بزن

  • کارشناس نیستم اما حالیمه

    همتی مگر تکثیر داره هر موقعکه د لار چند تومن میاد پاییدن میگین مرحبا همتی دلار مثل فنر کشیده شده نگهداشتن کسایی میخوان دربره و برای آن نقشه دارن آگه در بره سلام بر دلار 35000 تومن.

  • حسن

    دلار در ایران دچار کمبود خواهد شد با این قیمتها