کد مطلب: ۵۷۴۱۵۷

لیستی از خودروهای صفر ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان

لیستی از خودروهای صفر ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان

بنا بر اطلاعات و قیمت‌های موجود در بازار خودروهای صفر، لیستی از خودروهای صفر در محدوده قیمتی ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آگاهی‌های ثبت شده در نیازمندی‌های سایت دیوار و قیمت خودروهای صفر در بازار، لیستی از خودروهای صفر در محدوده قیمتی ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان به دست آمده استو در بین خودروهای موجود در جدول زیر، برلیانس H230 دنده‌ای با قیمت ۲۵۳ میلیون تومان ارزان‌ترین و دانگ فنگ H30 با قیمت ۲۷۳ میلیون تومان گران‌ترین خودرو در جدول زیر هستند.

قیمت خودروهای پژو ۴۰۵ SLX بنزینی ۲۵۹ میلیون تومان، سمند سورن ELX 263 میلیون تومان، پژو پارس سال ۲۶۷ میلیون تومان، سمند LX EF7 بنزینی ۲۷۲ میلیون تومان و ام‌وی‌ام ۳۱۵ هاچبک اسپرت اکسلنت ۲۸۸ میلیون تومان ثبت شده است.

خودروهای جیلی GC6 اکسلنت، پژو پارس LX TU5 و پژو ۲۰۶ SD V8 خودروهایی هستند که در محدوده ۳۰۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

دنا معمولی تیپ ۱ با قیمت ۳۱۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷i دنده‌ای ۳۳۸ میلیون تومان و خودروهای آریو اتوماتیک ۱۶۰۰cc و جک J4 با قیمت ۳۵۰ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

خودروهای دنا پلاس تیپ ۲ دنده‌ای با قیمت ۳۶۷ میلیون تومان و دانگ فنگ H30 با قیمت ۳۷۳ میلیون تومان در بین خودروهای جدول زیر گران‌ترین نرخ فروش را دارند.

در جدول زیر لیست خودروهای صفر در محدوده قیمتی ۲۵۰ میلیون تومان تا ۴۵۰ میلیون تومان را مشاهده می‌کنید.(قیمت خودروها به صورت روزانه، بر اساس بررسی میدانی معاملات انجام شده در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی‌های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه‌داران استخراج می‌شود.)

45 page 0001 12

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خواهشن قیمت بازار آشفته خودرو را اصلاح کنید هم خریدار پول خیلی بیشتر از نرخ واقعی پرداخت میکنه و هم خودرو سازان ضرر می‌کنند قیمت کارخانه تا حدودی بیشتر بشه و قیمت بازار هم به قیمت تقریبا کارخانه نزدیک بشه تا هم مردم و هم خودروسازان ضرر نبینند