به گزارش تجارتنیوز، با آغاز تعطیلات دو هفتهای کرونا از روز شنبه، اختلاف قیمت در بازار خورو همزمان با کاهش بیشتر قیمتها به حداقل رسید و بازار خودرو نوسانات کمتری را تجربه میکند.
در این مورد آخرین قیمت از برخی از خودروها را اقتصادآنلاین در جدولهای زیر منتشر کرد که بر اساس آن قیمت پراید111 در بازار 121 میلیون تومان است.




آخرین خبرهای مربوط به خودرو را در صفحه اختصاصی خودرو تجارتنیوز بخوانید.
دوستان ژاپن قیمت خودرو فقط چند درصد بردن بالا همه ب نشانه اعتراض ماشیناشونو تو خیابون رها کردن دولتشون ب چند ساعت نکشید اورد پاین. ولی ما چی یهو 100 ملیون میزنن رو قیمت ماشین بعد هیچی نمیگیم چند ملیون میارن پاین میگیم دمشون گرم..ولی یادمون رفتع ک واقعا این ماشین این قیمت نمیرزه. مرد باشید خرید و فروش نکنید تا ارزون بشه ب قیمت واقعیش برسع ک منه حوون ب خاطر یه مشکلی مجبور شدم ماشین زیر پامو بفروشم الان یک سالع ارزو دارم بتونم باز همون ماشین خودمو بخرم ولی نمبتونم… اگ ایرانی هستی ن فقط ماشین خرید و فروش نکنید یکم ب فکر هم وطنایی ک دوس دارن داشته باشن ولی نمیتونن با این قیمت ها بخرن باشید…ارزوم داشتن یه ماشین…یا علی
سلام چرا دروغ میزنید قیمت سمند دوگانه ۲۵۰ اقای محترم العات توتهران ۲۰۰تومانه میخری بگم برات حاظرکنن پولو بریزی ای ملت عزیز ایران نخرید تا بیادپایین مثل اولاش
دولت میتونه دلال جماعت و در عرض ۲۴ساعت ادم کنه ماشین خودش هم به قیمت خوب بفروشه چطوری اینطوری که هر کسی تو یکسال قبل ماشین خرید و فروش کرده نتونه معامله کنه مگر اینکه ارزش افزوده ماشیناشو بده من یکی رو میشناسم بالای ۲۰تا ماشین داره پارکینگ اجاره کرده و ماشین زده توش
چرا قیمتارو بالا میزنید چی گیرتون میاد ۲۰۶ تیپ ۲ صفر توو نمایشگاه ۱۸۰ تومنه شما ۱۹۴ قیمت میدید!!!
آدمی را آدمیت لازم است…
به حرف کسی گوش نکنید فعلا هیچ چیزی نخرید،
فقط نخرید ساله دیگه با یک میلیون باهاش میشه همه چی خرید پول ملی واقعا خوب میشه
به حرف این دلالا گوش ندید تمام دلالا سایت را قبضه کردن ، چیزی نخرید،نخ،نخ،نخ،نخرید
قیمتها ریزشی دلار بیاد زیر بیست حال دلالان خودرو جا میاد قیمت این سایتها هم الکی حداقل 10 درصد بیشتر از بازار زده
همه چی گرون شده و جهش قیمتی داشته، قطعا قیمت خودرو هم جهش دیگه ای خواهد داشت چون هر فصل شرکت ایران خودرو و سایپا افزایش قیمت دارن، بنابراین منتظر ارزانی نباشید این یه واقعیت است.
دقیقا همینه واقعیت چه تلخ چه…..
متاسفانه واقعیتی انکارناپذیر است که خودرو دوباره گران خواهد شد.
من میخواستم ماشینم رو بفروشم ملک بخرم. ولی ماشینم ارزون شده ملک و همه چیز همانطور گران مونده. پس دست نگه داشتم چون فقط توو این بازار ضرر کردن هست و میگن دوباره میره بالا
قیمتها بعد از تعطیلات افزایشی میشه.