کد مطلب: ۳۶۰۹۴۰

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

قیمت بلیت هواپیما در سال ۹۸ گران می‌شود؟

قیمت بلیت هواپیما در سال 98 گران می‌شود؟

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران گفت: بهای بلیت هواپیما در تعطیلات نوروز مطابق با قیمت‌های آذر ماه تعیین شده که هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در قیمت به سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در ایام نوروز سفرها به خصوص سفرهای خارجی رونق می‌گیرد که بهترین راه برای این سفرها استفاده از حمل‌ونقل هوایی و سفر با هواپیماست.

در این رابطه مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران، در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره قیمت بلیت هواپیما در تعطیلات نوروز اظهار کرد: قیمت بلیت پروازها براساس توافقی که شرکت‌های هواپیمایی داشته‌اند در تعطیلات نوروز ۹۸ همانند نرخ آذر ماه است که نرخ‌های اعلامی بر روی سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران قرار دارد و به تمام دفاتر مسافرتی و آژانس‌ها نیز اعلام کردیم که حق ندارند بالاتر از این نرخ بفروشند.

وی تاکید کرد: افراد در صورت مشاهده نرخ‌های بالاتر از نرخ‌های مصوب می‌توانند به تیم نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کنند و سازمان برخورد لازم را با آنها خواهد کرد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما در سال 98 پس از تعطیلات نوروز بیان کرد: معمولا در زمان پیک پروازها و افزایش تقاضا برای بلیت که نرخ‌های آذرماه را اعمال می‌کنیم و بعید به نظر می‌رسد بعد از عید تغییری در قیمت‌ها ایجاد شود، مگر اینکه شرایط تامین ارز، نرخ آن و سایر فاکتورهای تاثیرگذار در بهای تمام شده بلیت ها تغییر پیدا کند.

وی افزود: اگر شرایط به همین صورت باشد، بعید است افزایش قیمت بلیت هواپیما را شاهد باشبم که بستگی به شرایط آن موقع دارد و اکنون امکان اظهارنظر در این باره وجود ندارد.

اسعدی سامانی درباره روند سفرهای خارجی در نوروز 98 گفت: به نظر نمی‌رسد شاهد افزایش سفرهای خارجی در نوروز نسبت به سال گذشته باشیم و کاهش تعداد این سفرها محتمل است.

وی در خصوص هزینه کمتر سفرهای خارجی نسبت به سفرهای داخلی بیان کرد: نمی‌توان به طور مطلق در این زمینه اظهارنظر کرد بلکه بستگی به زمان سفر دارد و مقصد و روزهای سفر دارد و اینگونه نیست که هزینه سفرهای خارجی از سفرهای داخلی کمتر باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.