کد مطلب: ۶۱۵۳۴۶

اعلام قیمت تورهای ترکیه نوروز ۱۴۰۱

اعلام قیمت تورهای ترکیه نوروز ۱۴۰۱

با توجه به اینکه کم کم داریم به عید نوروز نزدیک می شویم، تب و تاب سفرهای نوروزی در بین مردم به اوج خودش می رسد؛ چرا که بیشتر خانواده ها در ماه اسفند به دنبال انتخاب مقصد مورد نظر خود برای گذراندن ایام عید هستند. در این میان، ترکیه همیشه یکی از پرطرفدارترین و منطقی ترین گزینه های سفرهای خارجی در بین مسافران ایرانی بوده و هست.

با توجه به نوسانات نرخ ارز، این روزها تور ترکیه نوروز هم چندان مقصد ارزانی به حساب نمی آید اما با این حال از بسیاری کشورهای خارجی ارزان تر برایتان تمام می شود.

خوب در حال حاضر نرخ قیمت تورهای ترکیه ویژه نوروز امسال مشخص نشده است! از نیمه دوم اسفند ماه با توجه به قیمت ارز و دیگر مسائل قیمت ها نهایی خواهد شد اما این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به افزایش قیمت پرواز رفت و برگشت و هزینه اقامت در ترکیه، اختلاف قیمت تورهای نوروزی این مقصد در دیگر ایام سال، در مواردی به دو برابر هم خواهد رسید! البته این نکته را در نظر داشته باشید که این افزایش قیمت تنها مختص تورهای ترکیه بهار ۱۴۰۱ نیست و هزینه خورد و خوراک و خرید سوغات و دیگر موارد نیز در ایام عید افزایش پیدا می ‌کند.

ترکیه دارای بیش از ده شهر توریستی و زیبا دارد که اگر قصد دارید این کشور را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کنید و در انتخاب شهرهای توریستی آن دچار تردید شده اید با ما همراه باشید تا به شما بگوییم اگر قصدتان از سفر خرید، تفریح، بازدید از اماکن تفریحی آبی یا فقط استراحت است، به کدامیک از شهرهای آن سفر کنید. خوب اگر محدودیت زمانی برای سفر دارید، می ‌توانید به استانبول، آنکارا و یا وان سفر کنید، دلیل آن هم این است که تورهای آنتالیا، کوش آداسی، مارماریس، بدروم یا ازمیر به صورت یک هفته ‌ای برگزار می ‌شوند و اگر شما تور ترکیه را برای ۳ یا ۴ روز ترجیح می دهید، بهتر است به شهر استانبول سفر کنید تا تفریح، خرید و استراحت را همگی یکجا در یک سفر لذت بخش تجربه کنید.

تور استانبول نوروز؛ پرطرفدارترین مقصد ترکیه

در ابتدا می خواهیم بهترین زمان برای خرید تور استانبول نوروز ۱۴۰۱ را به شما بگوییم! برای کنترل هزینه هایتان بهتره که بلیط رفت و برگشت خود را دو تا سه ماه قبل از تاریخ سفرتان تهیه کنید. اگر ترجیح می دهید ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین در استانبول باشید، نیمه دوم بهمن ماه زمان مناسب خرید تور استانبول نوروز است. اما اگر قصد دارید لحظه سال تحویل را در کنار خانوادتان باشید؛ در همان روزهای ابتدایی تعطیلات نوروز، تور استانبول خود را برای تاریخ ۵ فروردین به بعد خریداری کنید. ضمنا اگر ۹ فرورین به بعد را انتخاب کنید، از شلوغی و قیمت های بالای تورهای مسافرتی این مقصد کاسته می شود و با قیمت مناسب‌ تری میتوانید تور استانبول نوروز ۱۴۰۱ را خریداری نمایید.

برای برآورد قیمت تورهای استانبول ویژه نوروز باید بدانید که با توجه به نوع هتل، بازه زمانی سفر، کیفیت پرواز و… قیمت تور استانبول در این بازه زمانی می ‌تواند متغیر باشد، اما برای اطلاع دقیق و درست از آخرین قیمت ‌ها می ‌توانید به سایت نامی گشت مراجعه کنید. در قسمت تور مبدا، مقصد و بازه زمانی سفر خود را مشخص کرده و از آخرین قیمت تور استانبول مطلع شوید.

2 10

در مجموعه نامی گشت قیمت تور استانبول عید ۱۴۰۱ بازه زمانی تاریخ ۲۹ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در قالب پکیج تورهای ۴ روزه ، ۵ روزه ، ۶ روزه و ۷ روزه به شما عزیزان در طیف های متنوع و متفاوت به شما ارائه خواهد شد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

تور آنتالیا نوروز؛ مروارید مدیترانه در ترکیه

تور آنتالیا نوروز یکی از محبوب ترین مقصدهای ترکیه برای گذراندن تعطیلات عید برای مسافران ایرانی محسوب می شود، به لطف هتل های لوکس و یوآل، سواحل رویایی و شگفت انگیز و مجموعه چشمنواز جاذبه های تاریخی و … همیشه مورد توجه گردشگران قرار گرفته است؛ وجود این همه شگفتی تعجب آور نیست که این شهر زیبا را به مقصدی ایده آل و محبوب تبدیل کند. بنابراین ایام نوروز برای بازدید از این شهر جذاب که در ساحل فیروزه ای قرار دارد می تواند بهترین تعطیلات زندگی شما را بسازد! بنابراین برای سفر به آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱ می توانید از پکیج های متنوعی که مجموعه مسافرتی نامی گشت در طیف مختلفی ارائه میکند بهترین انتخاب را داشته باشید.

در خصوص اعلام قیمت تور آنتالیا بهار ۱۴۰۱ باید بگوییم که با توجه به اینکه در ایام نوروز تقاضای سفر از سوی مسافران ایرانی به شدت بالا می رود به همین دلیل در این برهه از سال شاهد افزایش قیمت تورهای نوروزی آنتالیا خواهیم بود، اما این موضوع نباید باعث شود استرس بگیرید و از خرید تور آنتالیا نوروز پشیمان شوید. چرا که با یک برنامه ریزی درست مالی امکان تجربه عالی در سفر به این شهر ساحلی را دارید.

3 10

توجه داشته باشید که هزینه تور آنتالیا بسته به امکانات تور، هتل انتخابی شما، نرخ بلیط هواپیما آنتالیا و حتی آژانس مسافرتی که با آن سفر می کنید کاملا متفاوت است. آژانس مسافرتی نامی گشت با بهترین و ارزان قیمت ترین تور آنتالیا، انواع پکیج ها را به همراه آفرهای ویژه به شما ارائه می دهد و شما می توانید از بهترین و ارزانترین تورهای آنتالیا بهره مند شوید و سفر بی نظیری را تجربه نمایید.

تور وان نوروز؛ ارزانترین مقصد ترکیه

گرچه از نظر آب‌ و هوایی بهترین زمان سفر به وان تابستان است اما به دلیل تعطیلات نوروز وان بسیار شلوغ و مملو از گردشگر است. جالبه بدونید که هر ساله در این ایام بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی به منظور گردشگری عازم سفر به ترکیه می ‌شوند که استانبول و وان پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان بشمار می رود و دلیل آن هم برگزاری جشنواره‌ های نوروزی‌ و کنسرت‌ های مختلف در این بازه زمانی می باشد.

در ادامه قیمت تور وان نوروز با توجه به پکیجی که انتخاب می‌ کنید کاملا متفاوت و بسته به دو فاکتور قیمت بلیط (قطار - هواپیما) و قیمت هتل می باشد. ضمنا حدود قیمت بلیط قطار تهران - وان در حال حاضر ۳۷۵ هزار تومان برای بزرگسالان و ۱۹۵ هزار تومان برای خردسالان بوده که در ایام تعطیل و پرترافیک مثل عید بیشتر هم می شود و نیز قیمت هتل ‌ها در وان با توجه به کیفیت هتل و نزدیک بودن آن به مرکز شهر هم با یکدیگر فرق میکند و هرچه به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشید هزینه اقامتتان بالاتر می رود؛ در صورتیکه هتل‌ های نزدیک به مرکز شهر بسیار زودتر پرخواهند شد.

بنابراین برای اعلام قیمت تور وان ویژه بهار ۱۴۰۱ زود است ولی طبیعتا هرچه به نوروز نزدیک‌ تر شویم، این نرخ ‌ها افزایش می یابد و در نتیجه قیمت تور نیز بالاتر می رود. پس پیشنهاد ما این است که اگر قصد رفتن به وان را دارید، هرچه سریع ‌تر اقدام نمایید؛ با توجه به بودجه خود، پکیج متناسب با شرایط مالیتان را انتخاب کنید و خیالتان را از بابت رزرو بلیط قطار و هتل ‌های مناسب وان راحت کنید.

در نهایت با یک حساب سرانگشتی از هزینه های سفرتان متوجه می شوید که تور وان، سفری بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه است. به علاوه شما این امکان را دارید تا با خریدهای ارزان و بصرفه از وان، در هزینه‌ های خرید سالیانه خود نیز صرفه جویی کنید و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید.

نتیجه گیری

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای نوروز از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع در مسیرهای گفته شده، کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای ترکیه در تعطیلات سال نو هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت، با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸-۰۲۱ هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای ترکیه فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • غضنفر

    همه رو‌گفتی الا قیمت حدودی تورها

    • ناشناس

      سر کاریه

  • ناشناس

    متاسفانه اصلا منطقی نیستید مردم چراباید پولشون ببرن تزکیه درصورتیکه هنوز خودایران رو ندیدن. مردم داخل کشور بیشتر نیاز به این پول دارند. صحبت از ملیت وملی گرایی میکنیم اما توعمل پلامونو چب ای مردم خودمون خرج نمیکنیم

    • ناشناس

      دقیقا

    • چیچو

      عزیزم تو ایران ندیدی کلن ایران چی داره

    • ژتی

      آخه عزیز من ، یه مدلی حرف میزنی انگار تازه اومدی ایران – تو ایام نوروز هر جا میری شلوغ ، گرونی بیش از حد ، امکانات کم ، نداشتن آزادی هست . چرا باید توایران هزینه کرد ؟ حداقل میرن ترکیه امکانات داره

    • اکبرعلی

      پول درمیاریم که هرجوری دوست داریم خرج‌ کنیم عزیز من

  • احمو

    ۷ روزه چقدر میبرید