کد مطلب: ۵۸۸۸۴۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فیدلیتی به بازار نرسیده گران شد / افزایش قیمت ۱۰ درصدی در ۴ ماه

فیدلیتی به بازار نرسیده گران شد / افزایش قیمت ۱۰ درصدی در ۴ ماه

قیمت خودرو فیدلیتی در طرح فروش فوری مهر ماه در حالی ۷۳۵میلیون تومان اعلام شده که این نرخ در خرداد ماه امسال ۶۵ میلیون تومان ارزان‌تر وبد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت کارخانه فیدلیتی در خرداد ۱۴۰۰ بین ۶۵۵ تا ۶۷۰ میلیون تومان بود. اما در شهریور ماه این گروه خودروسازی قیمت جدید فیدلیتی را اعلام کرد.

براساس اعلام گروه بهمن، قیمت خودروی فیدلیتی ۵ نفره در شهریور ماه ۷۱۲ میلیون تومان و فیدلیتی ۷ نفره ۷۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود. اما حالا در طرح فروش فوری مهرماه، قیمت قطعی فیدلیتی ۷۳۵ میلیون تومان است که نشان از افزایش قیمت مجدد این خودرو دارد. علت چیست؟

مدیر عامل شرکت بهمن موتور در این مورد گفته است: افزایش قیمت خودرو فیدلیتی ناشی از هزینه‌های حمل‌ونقل بین‌المللی در دنیا است که از ابتدای سال جاری با کاهش بحران کرونا در کشورهای صنعتی و افزایش تقاضای حمل‌ونقل اتفاق افتاد و کمبود کانتینر حمل بار در جهان باعث شده که خطوط کشتیرانی‌های داخلی و خارجی افزایش سنگین در قیمت حمل‌ونقل اعمال کنند. این افزایش بیش از ۱۰۰ درصد در هزینه حمل‌ونقل از بنادر اصلی چین صورت پذیرفته است.

آن طور که این شرکت گزارش داده، محمد ضرابیان تصریح کرد: هزینه حمل یک کانتینر از مبدا بنادر اصلی چین به بنادر ایران تا قبل از این افزایش قیمت ها، حدود ۳۸۰۰ دلار برای کانتینر ۴۰ فوت HQ بوده که هم اکنون به بیش از ۸۸۰۰ دلار افزایش یافته است، در واقع افزایش قیمت فیدلیتی فقط به دلیل بالارفتن هزینه حمل‌ونقل بین‌المللی است و تغییرات این هزینه در قیمت اعلامی فعلی به ناچار لحاظ شده است. مانند همیشه شرکت بهمن موتور در تلاش است تا به منصفانه‌ترین قیمت، خودروهای خود را عرضه کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط می‌توانم بگم وطنم پاره ی تنم ?

    • ناشناس

      اینجوری اصلاحش کن؛ وطنم پاره شد تنم

  • ناشناس

    اصلا خودروی فیدلیتی یک حیله هست برای فریب مردم از همه جا مانده ایران از فروردین ماه شرکت بهمن موتور داره فیدلیتی بصورت سه ماهه ثبت نام میکنه تا الان که آخر مهرماه هست شما یک فیدلیتی دست مصرف کننده دیدی؟ فقط در نمایندگی موجود هست اون هم برای هدفی دیگر فیدلیتی اصلا وجود خارجی نداره

    • ناشناس

      یکی از دوستان که ثبت نام هم خودش کرده بود تحویل گرفته

  • سرباز

    فقط افزایش قیمت گرانی چیزی که خوراک سه وعده ایرانی ها شده

  • ناشناس

    از این به بعد باید ۷۵۰ با اقساط ۵ ساله بفروشن این چینی ها رو ۶ ماه صبر کیین ببینید که درست گفتم

  • ناشناس

    این خودرو باداشتن یک دیفرانسیل مفت گران است نباید خرید

  • هوشمند ذرهبینی

    انسان باید مشگل عقلی داشته باشه که
    با این سرمایه بیاد به جای جک s۵ یا هایما اس۷ پولشو بده فیدلیتی بخره این بازی مافیایی که برای فیدلیتی به وجود آمده را هیچ کس باور نمیکنه
    ولی حقیقت این است که هیچ کس با این قیمت نمیتونه این ماشین رو با ثبت نام آنلاین خره و بعد بالاتر بفروشه
    این باند بازی های باندهای مافیای است که خود شرکت بهمن موتور بوجود آورده .
    و یارانه ترخیص قطعات مونتاژ خودرو را از دولت میگیره ولی به دست خریدار عادی و واقعی خودرو نمیده
    مثل حرکت شات دوربین سایت خرید باز و بعلت تکمیل فروش بسته میشه .
    بهمن موتور تولیدش را به اعضای باند دلال مافیایی خودش پیش فروش میکنه .بعد سایت را باز میکنه
    اینها همه بازییه والا فیدلیتی درمقابل هایما و چک و تیگو عددی نیست . .

    • امیر۲۰۰۰

      لطفا عادلانه و صادقانه قضاوت کنیم. من در تست درایو این خودرو شرکت کردم و واقعا ازش خوشم اومد.‌حقیقتا چند بار ثبت نام سایت رفتم از هر راهی ولی نشد. اجبارا رفتم از بازار آزاد گران‌تر خریدم. الان تقریبا یک ماهه سوارشم واقعا این خودرو در کلاس خودروهای اروپایی است تا نشینی پشتش متوجه نمیشید. هرگز نمیشه با هایما و … مقایسه کنی. کلا متفاوته. از آبشنهای مختلفش بگیر تا سیستم‌های الکترونیک و هوشمند و توان متناسب موتور سیستم‌های تثبیت و … که واقعا طعم رانندگی با خودرو لوکس را حس میکنید.

  • بهادر

    وجدانا چقد بدبختیم .خودرو ناشناخته ۷۵۰ میلیونفقط بهای یه خودرو تو زندگی .ای خدا به کی بگی…