کد مطلب: ۵۹۳۲۴۵

قیمت پژو ۲۰۷ همچنان در مسیر صعودی / قیمت خودرو امروز ۱۱ آبان ۱۴۰۰

قیمت پژو ۲۰۷ همچنان در مسیر صعودی / قیمت خودرو امروز ۱۱ آبان ۱۴۰۰

قیمت خودروهای داخلی در بازار روز دوشنبه روند نسبتا با ثباتی را داشت اما تعدادی از خودروهای پژو و دنا افزایش قیمت داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار خودروهای داخلی روز یکشنبه تعداد بسیار زیادی از خودروها افزایش قیمت داشتند تا حدی که تیبا هاچ بک سقف قیمتی جدید را ثبت کرد. در روزدوشنبه قیمت‌ها در بازار خودرو کمی با ثبات بیش‌تری همراه بود و تعداد کم‌تری از خودروها افزایش قیمت داشتند.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۰ به ۲۵۱ میلیون تومان افزایش یافت. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما ۱۴۰۰ به ۳۵۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۴۰۵ SLX به ۲۷۵ میلیون تومان و پژو پارس ساده ۱۴۰۰ به ۲۹۸ میلیون تومان رسید.

21 page 0001 13

خبر مهم مجلس برای قیمت خودرو

عزت‌الله اکبری تالارپشتی با اشاره به افزایش قیمت خودروهای داخلی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسات کمیسیون صنایع مجلس قول داده که ایده‌ای را برای سامان‌دهی بازار خودروهای داخلی به کمیسیون صنایع و معاون مجلس بیاورد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا در این ایده قرعه‌کشی فعلی خودرو ادامه خواهد یافت گفت: این موضوع جزئی است و بیشتر مربوط به سیاست‌های اجرایی دولت و وزارتخانه است، باید از خودشان در این خصوص بپرسید.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: ما هیچ گاه ناامید نبودیم. با تلاش و برنامه‌ریزی، هر مشکلی حل خواهد شد. امیدوارم دولت برنامه خوبی در خصوص سامان‌دهی بازار خودروی داخلی داشته باشد و نگرانی مردم در این حوزه را رفع کند.

تالارپشتی در پایان در خصوص زمان ارائه برنامه سامان‌دهی بازار خودرو از سوی وزارت صمت به مجلس گفت: باید طی هفته‌های آتی این برنامه ارائه شود. ما قول این موضوع را گرفته‌ایم.(ایسنا)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ایرانی

    بخدا این جور افزایش خودرو درست نیست دارید قیمتارو بالا میبرید ۱۰ تومن کاهش بدید بگید آوردیم پایین این افزایش هرروز چند میلیون شده ۱۰۰ میلیون تو هر خودرو یعنی چی اینکارا وزیر صمت ‌بنفع مافیا عمل کرد نذاشتن واردات خودرو آزاد بشه