کد مطلب: ۵۸۹۱۱۲

قیمت پراید کاهشی شد / قیمت خودرو امروز ۲۷ مهر

قیمت پراید کاهشی شد / قیمت خودرو امروز ۲۷ مهر

قیمت خودرو در بازار امروز سه‌شنبه ۲۷ مهر نوسان قیمت داشته است اما تعداد زیادی از خودروها با روند نزولی قیمت همراه شدند. قیمت پراید ۱۱۱ و ۱۳۲ یک میلیون تومان کاهش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت خودرو در بازار خودروهای داخلی امروز ۲۷ مهر با نوسان در خودروهای مختلف همراه بود اما تعداد زیادی از خودروها روند کاهشی داشتند.

قیمت پراید ۱۱۱ و ۱۳۲ هرکدام یک میلیون تومان کاهش یافت و به ترتیب به نرخ ۱۵۳ و ۱۳۳ میلیون تومان رسیدند. از گروه خودروهای گروه پراید پراید ۱۵۱ در مدل‌های مختلف افزایش قیمت داشت.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۰ به ۲۴۵ میلیون تومان کاهش یافت. ۲۰۶ صندوقدار در هر دو مدل ۹۹ و ۱۴۰۰ کاهش قیمت داشت و مدل ۱۴۰۰ آن به قیمت ۳۰۷ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما مدل ۱۴۰۰ کاهش قیمت داشت و به نرخ ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

تیبا هاچ بک ۱۴۰۰ کاهش یک میلیون قیمت داشت و ۱۵۹ میلیون تومان نرخ گذاری شد. اما تیبا هاپ بک پلاس افزایش قیمت را ثبت کرد.

21 page 0001 4

سرعت پایین تارا و شاهین در جاده تولید

بررسی آمارهای منتشر شده توسط دو خودروساز بزرگ کشور در سایت کدال سازمان بورس نشان می‌دهد آنها تا پایان نیمه اول سال جاری در تولید محصولات نوبرانه از هدف‌گذاری خود عقب هستند.

ایران‌خودرویی‌ها برای تولید و عرضه تارا یک برنامه‌ریزی ۲۵ هزار دستگاهی در نیمه نخست سال را مدنظر قرار دادند. آمارهای منتشر شده توسط آبی‌های جاده مخصوص در سایت کدال سازمان بورس نشان می‌دهد این خودروساز توانسته تا پایان آخرین ماه از فصل تابستان تولید بیش از ۲ هزار دستگاه تارا را نهایی کند. اما از این تعداد تارای تولیدی نزدیک به هزار و ۳۰۰ دستگاه عرضه شده است.

چنانچه ایران‌خودرویی‌ها قصد داشتند تا به هدف‌گذاری خود وفادار بمانند باید تا پایان شهریور ماه امسال حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه از این محصول نوبرانه خود را تولید و عرضه می‌کردند. اما تارا در بخش تولید حول‌وحوش ۸۴ درصد از برنامه خود تا پایان شهریور ماه عقب است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد عرضه تارا از هدف‌گذاری صورت گرفته تا پایان دومین فصل از سال جاری نیز حدود ۹۰ درصد جا مانده است.حال به سراغ شاهین محصول نوبرانه دیگر خودروساز بزرگ کشور یعنی خودروسازی سایپا می‌رویم. سایپایی‌ها برای سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی کردند که ۶۵ هزار دستگاه شاهین را تولید و به بازار عرضه کنند. چنانچه نارنجی‌های جاده مخصوص قصد داشتند به این برنامه وفادار بمانند باید تا پایان شهریور ماه سال جاری حدود ۳۰ هزار دستگاه از این خودرو را تولید و عرضه می‌کردند. اتفاقی که البته نیفتاده است. این محصول نوبرانه از هدف‌گذاری خود در بخش تولید و فروش تا پایان شهریورماه سال جاری به ترتیب حول‌وحوش ۶۸ درصد و ۷۰ درصد عقب مانده است.(دنیای اقتصاد)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مگ کسی هست ب حرفا ما گوش کنه ؟ که نظرمون هم براشون مهم باشه …..

    • ناشناس

      ایول از این حرف کسی هست ما حرف بزنیم زدن تو دنده دارن میتازن

  • ک ش

    سلام شما در فکر قشر ضعیف مملکت هم هستین
    یه هفته بیایید باقشر ضعیف سرکنید با پراید جابه جا، بشید
    اصلآ حسابشون کنترل کنید اگر پرایدم بخاهیم باید نصف عمرمون بزارم تا قسط پرداخت کنیم
    مگه گناه کردیم ایرانی شدیم

  • ناشناس

    سلام

  • محمد فخری

    فکر کنم اقتصاد ایران از اول نقص و کج و کولگیهای فراونی داشته و عجیب و غریب هم بوده…