کد مطلب: ۴۲۱۱۶۰

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو به تجارت‌نیوز پاسخ داد:

قیمت خودرو در هفته جاری چه می‌شود؟

قیمت خودرو در هفته جاری چه می‌شود؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: از روز چهارشنبه تاکنون هیچ اختلاف قیمتی در بازار خودرو مشاهده نمی‌شود. همچنین نمایندگی‌های خودرو از روز چهارشنبه هفته گذشته خودروهای ویرایشی را به بازار عرضه می‌کنند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در پاسخ به این پرسش که قیمت خودرو تا پایان این هفته چه روندی دارد؟ به تجارت‌نیوز گفت: از روز چهارشنبه تاکنون هیچ اختلاف قیمتی در بازار خودرو مشاهده نمی‌شود. همچنین نمایندگی‌های خودرو از روز چهارشنبه هفته گذشته خودروهای ویرایشی (خودروهایی که نمایندگی‌ها به طور کارتکسی و عمده‌ای خریداری کرده‌اند) خود را به مردم می‌فروشند.

سعید موتمنی افزود: چنانچه عرضه خودروهای ویرایشی از سوی نمایندگی‌ها ادامه‌دار باشد و قیمت دلار ثابت باقی بماند قیمت خودرو نیز تا پایان هفته ارزان خواهد شد. به عنوان مثال قیمت خودرو سمند در بازار 85 میلیون تومان فروخته می‌شود، این در حالی است که این خودرو در بخش‌های ویرایشی نمایندگی‌ها 80 میلیون تومان فروخته می‌شود. همچنین قیمت پژو 405 در بازار حدود 79 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود در حالی که نمایندگی‌ها این مدل خودرو را به قیمت 75 میلیون تومان به فروش می‌رسانند. یعنی نمایندگی‌ها به دلیل نبود تقاضا خودروهای کارتکسی را حدود پنج میلیون تومان کمتر از قیمت کارخانه به بازار عرضه می‌کنند.

قیمت پژو پارس چقدر آب می‌خورد؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در ادامه اظهار کرد: قیمت خودرو پارس همچنین در بازار حدود 105 میلیون تومان عرضه می‌شود که نمایندگی‌ها این مدل خودرو را تا 100 میلیون تومان هم عرضه می‌کنند.

موتمنی گفت: امیدواریم عرضه خودرو از سوی خودروسازان افزایش یابد. طبق داده‌های خودروسازان در آذر ماه امسال حدود سه برابر نسبت به سال گذشته با افزایش تولید مواجه بودیم. چنانچه این خودروها به موقع به بازار عرضه شود قیمت خودرو ارزان خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Ali

    آقا پیگیری نمیکنی سایپا ۱6ماه پول ما کشیده بالا واسه یه پراید جوابم نمیده چیکارکنیم

  • محسن

    ماشین یک میلیون میاد پائین ده میلیون میره بالا آخه چه وضعیتیه

  • علی

    چرا مردم باید چوب این بی تدبیری و سوء مدیریت رو بخورن؟