کد مطلب: ۵۲۸۹۱۰

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ چقدر بود؟

روز گذشته، اسکناس امریکایی ۱۹۰ تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۴ فروردین چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته، اسکناس امریکایی ۱۹۰ تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۴ فروردین چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: پیش‌بینی تحلیلگران فنی دلار محقق نشد و اسکناس آمریکایی به جای کاهش قیمت در مسیر افزایشی قرار گرفت. روز دوشنبه، دلار ۱۹۰ تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند و به بهای ۲۵هزار تومان رسید.

این اتفاق در حالی رخ داد که روز یکشنبه برخی از تحلیلگران فنی بازار به معامله گران توصیه کرده بودند‌ از خرید ارز پرهیز کنند. تصور آنها این بود که مذاکرات هسته‌ای به زودی به نتایج اولیه می‌رسد و در سفر نخست وزیر کره به ایران نیز درمورد پول‌های بلوکه‌شده ایران در این کشور توافقاتی صورت خواهد گرفت. با این حال، دو اتفاق سمت و سوی انتظارات در بازار دلار را تغییر داد و معامله‌گران را خریدار کرد.

به گفته برخی فعالان، برخی اتفاقات امنیتی موجب شد که معامله‌گران تصور کنند، شانس رسیدن به توافق هسته‌ای در کوتاه‌مدت کمی کاهش پیدا کرده است. در کنار این، سازوکار مشخصی تا بعدازظهر دیروز در مورد آزاد شدن پول‌های ایران از کره‌جنوبی انتشار نیافت.

چنین موضوعاتی از نگاه برخی معامله‌گران موجب شدند که میزان خریدها در بازار ارز افزایش پیدا کند و قیمت به کانال ۲۵هزار تومانی برود. پیش‌تر تحلیلگران فنی عنوان کرده بودند، درصورتی‌که اسکناس آمریکایی به کانال ۲۵هزار تومانی برگردد،‌ شانس افزایش قیمت دلار بیشتر خواهد شد. با توجه به این دیدگاه می‌توان گفت که از نگاه تحلیلگران فنی، بازار دلار وارد فاز تازه‌ای شده است.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.