کد مطلب: ۵۰۷۰۵۶

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۵ دی ۹۹ چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۵ دی ۹۹ چقدر بود؟

پنجمین روز هفته، صحنه شدت گرفتن نزول دلار بود. اسکناس آمریکایی محدوده حمایتی اول ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومانی را از دست داد. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز صحنه شدت گرفتن نزول سکه و دلار بود. اسکناس آمریکایی محدوده حمایتی اول ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومانی را از دست داد. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: رئیس‌جمهوری تصویر رسمی از قیمت دلار ۱۴۰۰را ترسیم کرد. به گفته حسن روحانی، اگر بخشی از منابع ارزی بلوکه‌شده در اختیار بانک مرکزی قرار گیرد، فردای آن روز قیمت دلار از ۲۵ هزار تومان به ۱۵ هزار تومان کاهش می‌یابد. بازار در واکنش به این اظهارنظر در ابتدای معاملات کمی صعودی شد؛ ولی بلافاصله با شروع یک روند کاهشی، به سوی حمایت ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومانی حرکت کرد. برخی از معامله‌گران ارزی به این عامل وزن بالایی دادند که «ممکن است دولت در آخرین سال فعالیت بخواهد حجم زیادی ارز را وارد بازار کند.»

پنجمین روز هفته، صحنه شدت گرفتن نزول سکه و دلار بود. اسکناس آمریکایی محدوده حمایتی اول ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومانی را از دست داد و به سوی حمایت ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومانی حرکت کرد.

اسکناس آمریکایی دیروز ۴۵۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. افت اسکناس آمریکایی تحت‌تاثیر متغیرهای مختلفی قرار داشت. از یک سو گفته می‌شد که تقاضای حواله‌ای دلار افت کرده است و از سوی دیگر، نوسان‌گیران پس از چند روز تلاش نتوانسته بودند قیمت را به بالای ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان ببرند، در نتیجه با ناامید شدن از قرار گرفتن این ارز در مسیر صعودی، فروشنده شدند.

از نشانه‌های افت تقاضای حواله‌ای دلار می‌توان به پایین آمدن نرخ این ارز در سامانه نیما اشاره کرد که به نزدیکی ابتدای مرز ۲۵ هزار تومان رسیده بود. همچنین قیمت حواله درهم نیز روز گذشته محدوده ۶ هزار و ۹۰۰ تومانی را از دست داد و رهسپار کانال ۶ هزار و ۸۰۰ تومانی شد.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.