کد مطلب: ۳۷۶۹۶۰

قیمت دلار و یورو بدون تغییر / قیمت دلار و یورو صرافی ملی ۹۸/۳/۱

قیمت دلار و یورو بدون تغییر / قیمت دلار و یورو صرافی ملی ۹۸/3/1

نرخ‌های اعلامی صرافی ملی از دو شاخص اصلی ارز نشان می‌دهد که دلار و یورو همسان با نرخ پایانی این ارزها در روز گذشته است، اما نسبت به اولین نرخی که این صرافی دیروز اعلام کردند 200 تومان افزایش قیمت دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صرافی ملی اولین نرخ فروش دلار را در روز اول خرداد سال جاری را همسان با آخرین این ارز در روز 31 اردیبهشت ماه اعلام کرد.

در حالی که این صرافی دلار را در ابتدای روز گذشته 13 هزار و 750 تومان قیمت‌گذاری کرد، اما نرخ بسته شده این ارز در پایان روز به 200 تومان افزایش قیمت به رقم 13 هزار و 950 تومان رسید.

قیمت دلار امروز (98/3/1) از سوی صرافی ملی همان 13 هزار و 950 تومان بسته شده روز قبل و قیمت خرید آن نیز 13 هزار و 850 تومان ثبت شده است.

این شکل از قیمت‌گذاری در این صرافی در خصوص نرخ یورو نیز صادق است، به این ترتیب که هر یورو امروز همانند روز گذشته 15 هزار و 850 تومان برای فروش، و 15 هزار و 750 تومان برای خرید نرخ‌گذاری شده است.

قیمت دلار امروز نسبت به اولین نرخ روز گذشته معادل 1.4 درصد افزایش و نسبت به قیمت پایان کار صرافی ملی بدون تغییر بوده است.

دلار در بازار آزاد پایین‌تر از صرافی ملی است، یعنی هر دلار آمریکا تا ساعت 11 و 30 دقیقه معادل 13 هزار و 937 تومان معامله شده است؛ اما نرخ یورو در این بازار همسان با نرخ اعلامی صرافی ملی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.