خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۱۵۹۴

قیمت دلار امروز یک اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟

قیمت دلار امروز یک اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟

اولین نرخ‌های اعلام شده برای دلار در صرافی‌ملی، بازار متشکل ارزی و سامانه سنا نسبت به آخرین نرخ دیروز افزایش یا کاهش چشمگیری نداشته، در حالی که ظاهرا نرخ بازار آزاد افزایش یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صبح روز چهار‌شنبه اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان گزارش شد. این درحالی است که در ساعات پایانی معاملات روز گذشته کاری نرخ این ارز تا ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش یافته بود.

صرافی ملی هم قیمت دلار را با بدون تغییر نسبت به آخرین نرخ روز قبل، ۲۳ هزار و ۳۶۹ تومان برای فروش و ۲۲ هزار و ۹۰۷ تومان برای خرید اعلام کرد.

نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی نیز با حدود ۲۰ تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت روز کاری گذشته، با نرخ ۲۳ هزار و ۱۵۸ تومان آغاز شد.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا که پایان روز سه‌شنبه ۲۳ هزار و ۳۶۷ تومان بود، صبح امروز نیز ۲۳ هزار و ۳۹۰ تومان اعلام شد.

همچنین آخرین نرخ اعلام شده برای معاملات در سامانه نیما ۲۳ هزار و ۵۵ تومان برای خرید و ۲۳ هزار و ۲۲۸ تومان برای فروش رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اینجوری خیلی بد ، الان دلار میاد پایین اجناس چسبندگی قیمت پیدا میکنند پایین نمیاد اونوقت دلار یزره بره بالا اجناس وهمه چی گرون میشه گرونتر از قبل میشه

    • آرمین

      صد در هزار

    • ناشناس

      بله اینجا ایرانه
      یه زمانی تعزیرات بود ولی الان فکر میکنی اونارو خریدن

  • ناشناس

    من که دیگه توان این همه استرس و فشار رو نداشتم و دلارهامو فروختم..مگه ادم چقدر عمر میکنه که مدام در تشویش باشه…بخصوص وقتی میدونی اگه توافقی بشه قطعا قیمتها شدیدا کاهشی خواهد شد. و دیگر نه آمریکا و نه ایران مشتاق ادامه این وضع هستند و بعد از مدت کوتاهی چانه زنی قطعا به توافق خواهند رسید

  • ناشناس

    زمانیکه دلار 24تومان بود قیمت خودرو مثلا کوییک بود94ملیون بعد چون دلارشد28تومان گفتن دلاررفته بالا و یهو قیمت کوییک رو کردن 130ملیون حالا که دلارشده24تومان چرا ماشین کوییک رو 94ملیون نمیکنن تازه میخوان باز از اینم گرونترش بکنن چیزی که برای ماها عجیبه اینه که اگه دلاربره بالا همه چی میره بالاوگرون میشه تااینجاش میگیم درسته ولی زمانی که دلارمیادپایین اونوخ چرا قیمتارو پایین نمیارن و به بهونه تورم فلان درصد دوباره قیمتارو میبرن بالا این وسط نمیدونیم که دلار اصلا نقش داره تو قیمتا یا نه فقط واسه بالابردن قیمتا نقش داره?

    • ناشناس

      ما وسیله کسب درآمد مسئولان نالایق هستیم.

    • ناشناس

      بله دوست گرامی تابوده چنین بوده درکل فلسفه افزایش و کاهش دلار برای سرکیسه کردن مردم هست،بخاطر همینه که تو پایین اومده جنس تاثیری نداره هنگامی که دلار رفت در بالاترین رقم دولت همه دلارهاشو انداخت به ملت وبعدپولاشوکشید بیرون،درکل این گرگ سالهاست که با گله آشناست……

  • ناشناس

    تازمانی که بانک ملی نرخ دلار را پایین نیاره دلالان دلار میدان‌دار هستن تمام این بی سازمانی و گرانی طلا و دلار تغصر بانک مرکزی هست چون دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن