کد مطلب: ۴۳۰۲۲۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت سکه شب عید چند می‌شود؟

قیمت سکه شب عید چند می‌شود؟

آیا با نزدیک شدن به ماه پایانی امسال و فرارسیدن اسفند ماه که تقاضا برای خرید سکه بیشتر شده، همانند سال گذشته با افزایش قیمت سکه مواجه خواهیم بود؟

قیمت‌ در روزهای پایانی سال یا به قول معروف شب عید، همواره مورد توجه مردم بوده، از قیمت طلا و دلار و خودرو گرفته تا مواد خوراکی.

با توجه به تعطیلات روزهای ابتدایی هر سال و برگزاری انواع جشن‌ها در آن روزها، شاید از جمله قیمت‌هایی که بیشتر مورد توجه قرار بگیرد قیمت طلا و قیمت سکه است. با گردآوری قیمت سکه بهار آزادی در دو ماه پایانی سال ۱۳۹۷ به بررسی روند آن می‌پردازیم که ببینیم سکه در روزهای نزدیک به آغاز سال جدید چه رفتاری را در پیش گرفته بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روند قیمت سکه در بهمن ماه سال گذشته و تا پیش از ماه پایانی یعنی اسفند ماه در مرز چهار میلیون تومان قرار داشت؛ اما با نزدیک شدن به اسفند ماه تغییر روند داد.

در سال گذشته با شروع اسفند ماه، قیمت سکه تغییر روند داد و نسبت به ماه قبل افزایش یافت و از کانال چهار میلیون تومانی عبور کرد و حتی در برخی روزها به بیش از چهار میلیون و 700 هزار تومان نیز رسید.

4862

میانگین قیمت سکه بهار آزادی در بهمن ماه سال گذشته حدود چهار میلیون و 50 هزار تومان بود که با افزایش 9.9 درصدی در اسفند ماه به حدود چهار میلیون و 450 هزار تومان رسید.

حال این سوال مطرح می‌شود که آیا با نزدیک شدن به ماه پایانی امسال و فرارسیدن اسفند ماه که تقاضا برای خرید سکه بیشتر شده، همانند سال گذشته با افزایش قیمت سکه مواجه خواهیم بود؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خاک بر سر این مملکت…

    • ناشناس

      امین