کد مطلب: ۴۶۸۲۳۱

گفتگوی تجارت‌نیوز با دبیر اتحادیه طلای تهران:

پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان هفته / قیمت طلا ارزان می‌شود؟

پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان هفته / قیمت طلا ارزان می‌شود؟

دبیر اتحادیه طلای تهران می‌گوید: قیمت طلا در اولین معاملات هفته روند کاهشی را طی کرد. با توجه به آخرین اخبار سیاسی در حوزه اقتصادی به نظر می‌رسد که قیمت طلا تا پایان هفته ارزان شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اخیرا حسن روحانی، رئیس جمهور گفته است که در هفته جدید گشایش اقتصادی در راه است و از نگاه برخی از فعالان بازار این گشایش اقتصادی می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بازار ارز و طلا داشته باشد. طبق برآوردهای انجام شده میزان بازدهی در دو بازار سهام و طلا به ترتیب حدود هفت درصد و بیش از چهار درصد گزارش شده است. با این حال آیا ممکن است قیمت طلا و دلار در هفته آینده ارزان شود؟

در همین حال، دبیر اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت طلا تا پایان این هفته ارزان خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: با توجه به خبر جدید رئیس جمهور مبنی بر اینکه یک گشایش اقتصادی در راه است و همچنین صحبت‌های دیروز رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه دلار ارزان می‌شود و اینکه نرخ واقعی ارز بسیار پایین‌تر است ، قیمت طلا در اولین معاملات هفته روند کاهشی را طی کرد. با توجه به آخرین اخبار سیاسی در حوزه اقتصادی به نظر می‌رسد که قیمت طلا تا پایان هفته ارزان شود.

حباب سکه به 400 هزار تومان رسید

نادر بذرافشان افزود: طبق بررسی‌های به عمل آمده قیمت انس جهانی طلا به دو هزار و 35 دلار رسیده یعنی قیمت انس جهانی طلا حدود 22 دلار نسبت به روز جمعه کاهش داشته است. همچنین حباب سکه هم از 700 هزار تومان به 400 هزار تومان رسیده است؛ این در حالیست که تقاضا برای خرید سکه هم در بازار کاهش یافته است.

او با اشاره به آخرین قیمت انواع سکه هم اظهار کرد: امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی 750 هزار تومان، نیم سکه 270 هزار تومان و ربع سکه نیز 140 هزار تومان ارزان شد. همچنین قیمت طلای 18 عیار نیز در هر گرم 58 هزار تومان ارزان شده است.

امروز سکه تمام بهار آزادی به قیمت 10 میلیون و 680 هزار تومان رسیده، نیم سکه به قیمت پنج میلیون و 380 هزار تومان معامله شده و ربع سکه نیز با قیمت سه میلیون و 80 هزار تومان و سکه گرمی نیز به قیمت یک میلیون و 700 هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین قیمت طلای 18 عیار یک میلیون و 65 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سهام طلا لوتوس خریدم بفروشم یا نگه دارم چون امروز افت کرد

  • ناشناس

    سلام والا من ۱۵ ملییون پول نزدیک چهار ماهه گزاشتم بانک که ماهی ۲۲۵ تومن سود میگیرم که امروز یکی از دوستام که بازاری هستن گفتن که اگه بخوای با ۱۵ تومن طلا بگیری دو ماه دیگه ۳۰ تومن پول داری به نضر شما این کار رو بکنم خداییش خودم هم موندم چی کار کنم ممنون میشم راهنمایی درست کنین

    • ناشناس

      سلام حتما سکه بخرید سودش بیشتر از طلا ست

    • ناشناس

      آره حتما طلا بخر. منم اشتباهی که شما کردی رو انجام دادم طلا نخریدم گذاشتم بانک ولی پشیمونم

    • ناشناس

      اره بابا طلا بهتره

    • ناشناس

      طلا بخر برادر من ولی الان نه بذار یه مقدار ارزون شد بخر

    • اب

      نخر

  • ناشناس

    خدا میدانه چه میشه

  • امیر

    سلام.اقامن هفته قبل تواوج گرونی ۳۰۰ملیون طلاخریدم.بااین حال که امروز داره میره بالا حاضرم بخدا ارزون بشه.مردم گناه دارند.کسی که نداره چکارکنه

    • شاهین ر

      آقا امیر کسی که نداره طلا بالا بده پایین بیاد بازم نداره دلیلش هم عرض میکنم.
      1.آیا در این 40 سال چیزی ارزان شده❗
      2. به فرض که طلا ارزون بشه آیا اجناس دیگه مثل مواد غذایی و لوازم خانگی و …. ارزان میشه ؟
      متأسفانه نه طلا و نه چیزی دیگه ارزان نمیشه اینو تجربه گذشته میتونه بگه❗راه چاره سود چند نفر مثل من و شما نیست❗راه خیلی راحته که همه کالاها به طور کلی پایین بیاد و نرخ طلا و عرض با سرعت بشکنه که اونم دست مردم نیست. دنیای امروز دنیای نیست که بشه منزوی جلو رفت دوست عزیز پس ما نیستیم که باعث این تورم شدیم.

  • دریا

    طلارو ارزون کنید

    • ناشناس

      خوب نخره مگه واجبه

  • سالار

    سال ۹۵.. بیست پنج میلیون پول داشتم فقط دومیلیون هفتصد طلا خریدم ما بقی پولم رو گذاشتم بانک سودی خداشاهده پول تو بانکم سود که نکرد ضررم کردم ولی دو میلیون هفتصدم شد ۱۵ میلیون طلا فکرشو کنید اگه همه ی پولم رو طلا میخریدم با گرمی ۱۸۰ هزار تومن الان چقد جلو بودم ولی خداوکیلی خوشحال نیستم چون ملتم بعضیاشون نون شب ندارن ولی سیاست همینه طلا میره بالا هر کی داره نگهداره و هر کی میتونه بخره یه روزی میشه که این قیمت هر گرم طلا که الان هست ۱ میلیون دویست پنجاه هفت میشه رویا براتون ….

  • ناشناس

    من به نظرم کی این دلارپایین می رود؟!

  • مجید

    به نظرمن هم هیچ چیزی ارزون بشونیست اگه طلا داره قیمتش میادپایین بایستی لوازم خانگی هم ارزون بشه

  • شیرین

    طلا رو ارزون کنید وسایل هارو ارزون کنید توروخدا ?????????

  • شیرین

    طلا ارزان میشود