کد مطلب: ۵۰۶۴۱۷

سکه ۱۱ میلیون تومان / آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۲۳ دی چقدر بود؟

سکه ۱۱ میلیون تومان / آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۲۳ دی چقدر بود؟

دیروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۱ میلیون تومان معامله شد اما آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۲۳ دی ۹۹ چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۲۲ دی با ۷,۱۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۱۰۱ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت: قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر دلار قوی‌تر و بازده بالاتر اوراق خزانه آمریکا، روند نزولی روز جمعه را ادامه داد و به پایین‌ترین حد در ۶ هفته اخیر رسید. بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری تا ۱۸۲۹ دلار کاهش یافت اما در ادامه روز بهبود یافت و (ساعت ۱۹ به وقت تهران) ۱۸۵۱ دلار قیمت خورد.

به گفته کارشناسان روزهای درخشان طلا به پایان رسیده است. بازده بالاتر اوراق خزانه آمریکا تاثیر کاملا منفی روی طلا داشته و بازار این فلز با فروش گسترده روبه‌رو شده است.سرمایه گذاران فلزات ارزشمند روز جمعه از سقوط ۴درصدی قیمت طلا و ریزش ۱۰ درصدی قیمت نقره ناامید شدند و رشد بازده اوراق خزانه آمریکا و رشد ارزش دلار را عامل اصلی ریزش قیمت در بازار فلزات ارزشمند می‌دانند.

سکه ۱۱ میلیون تومان

سکه در سومین روز معاملاتی هفته جاری از ادامه سیر صعودی باز ماند. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۱ میلیون تومان معامله شد که در مقایسه با روز کاری قبل ۱۵۰ هزار تومان کاهش را نشان می‌دهد. همزمان با کاهش مسکوکات طلا در بازار طلا و سکه، بهای نیم سکه و ربع سکه نیز کاهش چشمگیری داشتند در معاملات روز گذشته هر قطعه نیم سکه ۶ میلیون تومان وربع سکه ۴ میلیون تومان تعیین شد.

کاهش بهای سکه همزمان با شروع روند کاهشی قیمت اونس طلا در بازار جهانی که به پایین‌ترین رقم خود در یک ماه گذشته رسیده است،رقم خورد. برخی فعالان معتقدند سکه کف قیمتی خود را پیدا کرده و از این پس، بیشتر به سوی نرخ‌های بالاتر حرکت خواهد کرد و امیدوارند که اونس طلا از کف هفته گذشته بلند شود و به سوی سطح هزار و ۹۰۰ دلاری قدم بردارد.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام کاشکی سکه بیاد پایین گناه دارن مردم

    • ناشناس

      سلاماون وقت کسایی که سکه خریدن ضرر میکنن.

    • فائز

      میخواستن نخرن

    • فائز

      میخواستن نخرن ما ک طلا نداریم چی

  • نوشین

    دوست عزیز مگه مردم سکه میخورن که گناه دارن

  • ناشناس

    سلام خدا کند سکه بیاد پایین جوانها آرزو دارن من بیست سال ازدواج کردم هنوز نتوانستم یک انگشتر بخرم

  • ناشناس

    کسانی که قصد خرید دارید بخرید که میخواد بالا بکشه

  • ناشناس

    ای خدامیشه من هم برای زنم طلا بخرم

  • ناشناس

    امیدوارم سکه و طلا بیاد پایین که عده ای فرصت طلب و سودجو حالشون گرفته شه که با این کارشون چقد ضربه زدن به سفره های مردم کم درآمد