کد مطلب: ۵۸۱۰۶۵

سیر نزولی طلا و سکه ادامه دارد / قیمت طلا و سکه امروز ۲۸ شهریور

سیر نزولی طلا و سکه ادامه دارد / قیمت طلا و سکه امروز ۲۸ شهریور

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز به قیمت یک میلیون و ۱۳۱ هزار تومان کاهش یافت. قیمت سکه در امروز یکشنبه به ۱۱ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اونس جهانی طلا در بازار امروز به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی بدون تغییر بود. قیمت طلا و سکه در بازار امروز روند نزولی قیمت را ادامه دادند.

قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به دیروز حدود ۷ هزار تومان کاهش قیمت داشت و به یک میلیون و ۱۳۱ هزار تومان رسید.

قیمت سکه همچنان در مسیر کاهشی قیمت قرار دارد و دیروز که مرز ۱۱ میلیون و ۸۰۰ را از دست داد در بازار امروز یکشنبه مرز ۱۱ میلیون و ۷۰۰ را از دست داد و به قیمت ۱۱ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم سکه از کانال شش میلیون تومان فاصله گرفت و به قیمت پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.

54 5

بدترین دشمن طلا

شاخص دلار در دو معامله گذشته ۰٫۷ درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح سه هفته ای نزدیک به ۹۳٫۲۰۰ رسید. بازدهی اوراق خزانه داری آمریکا برای سومین روز متوالی افزایش یافت که بر طلا نیز سنگینی کرد.

اد مویا ، سرپرست تحقیقات آمریکا در پلتفرم معاملات آنلاین OANDA گفت: «بدترین دشمن طلا افزایش بازدهی خزانه داری است و در حال حاضر در حال افزایش است. طلا هنوز در معرض فروش فنی است و احتمالاً تا ۱۷۰۰ دلار خریداران را جذب نخواهد کرد.»

طلا همچنین در آستانه فشار نشست هفته آینده فدرال رزرو قرار دارد که می تواند موضوع کاهش برنامه محرک بانک مرکزی را که در ۱۸ ماه گذشته قیمت سهام را تقویت کرده است ، مورد بازنگری قرار دهد. رئیس فدرال، جی پاول و بیشتر همکاران ارشد او در فدرال رزرو تا کنون پیام‌های متفاوتی در این باره منتشر کرده اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.