خبر مهم:

کد مطلب: ۵۱۵۲۲۸

آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز ۳۰ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز ۳۰ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

دیروز قیمت سکه امامی به ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۸۵ درصدی داشته است. آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۳۰ بهمن چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز چهارشنبه ۲۹ بهمن با ۱۸,۵۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۱۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

همچنین دنیای اقتصاد نوشت: طلا در نهایت نتوانست مرز ۱۸۰۰ دلاری را حفظ کند و در معاملات روز چهارشنبه به کانال ۱۷۰۰ دلاری سقوط کرد تا قیمت این فلز ارزشمند به پایین‌ترین سطح قیمتی خود در دو ماه اخیر سقوط کند.

مانند روال هفته‌های گذشته مهم‌ترین عامل سقوط قیمت طلا، نبود عامل حمایتی قدرتمند و همچنین افزایش ارزش دلار آمریکا و افزایش بازدهی اوراق خزانه‌داری در آمریکا بود. شاخص دلار آمریکا که هم در ماه ژانویه و هم در ماه فوریه روندی صعودی داشته است در روز چهارشنبه به نزدیکی مرز ۹۱ واحدی رسید.

همچنین نرخ بازدهی اوراق خزانه‌داری آمریکا با سررسید ۱۰ ساله، با رسیدن به مرز ۳/ ۱ درصدی به بالاترین حد خود از ماه فوریه گذشته رسیده است. افزایش ارزش دلار و نرخ بازدهی اوراق خزانه‌داری و افزایش هزینه فرصت نگهداری طلا، در هفته‌های گذشته فشار بالایی به قیمت طلا وارد آورده است.

آخرین نرخ سکه امامی

اقتصادنیوز هم نوشت: روز گذشته قیمت سکه امامی به ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۸۵ درصدی داشته است. نیم سکه هم به ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷۶ درصدی داشته است. ربع سکه هم با کاهش ۱.۱۶ درصدی، از چهار میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا اینجوریه سکه چرا اینقدر بالا و پایین میشه آخه چه حساب و کتابی هست