کد مطلب: ۵۹۱۰۷۱

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه / قیمت طلا و سکه امروز ۴ آبان ۱۴۰۰

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه / قیمت طلا و سکه امروز ۴ آبان ۱۴۰۰

در بازار امروز اونس جهانی طلا به ۱۸۰۸ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز به یک میلیون و ۱۶۳ هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار امروز اونس جهانی روند صعودی خود را حفظ کرد و در کانال ۱۸۰۰ دلار باقی ماند. اونس جهانی طلا در بازار امروز ۱۸۰۸ دلار قیمت خورد.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز با توجه به افت حدود ۲۰۰ دلاری نرخ ارز، کاهش یافت و به قیمت یک میلیون و ۱۶۳ هزار تومان رسید. قیمت سکه در بازار امروز در سایت اتحادیه طلا ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان اعلام شد اما در بازار حدود ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

در سایت اتحادیه طلا تهران قیمت نیم سکه شش میلیون و ۸۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان اعلام شد.

55 12

کدام بازار برای سرمایه‌گذاری امن است؟

رفتارهای مداخله‌گرایانه دولت درباره بازارها، طرح‌های عجیب مجلس برای کنترل قیمت در بازارها، بخشنامه‌های پی در پی اثرگذار بر بازارها و نااطمینانی نسبت به برخی مسائل سیاسی هرکدام می‌توانند از ریسک‌های مهم بازارهای مالی محسوب شوند.

در این شرایط کدام بازار سرمایه‌گذاری نسبت به دیگر بازارها امن است؟ ساعت ۱۶ امروز سه‌شنبه چهارم آبان ماه دو کارشناس بازارهای مالی در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی به این موضوع خواهند پرداخت.

برزو حق‌شناس و امید موسوی، دو کارشناس بازارهای مالی در این گفتگوی زنده اینستاگرامی به سوالات ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز پاسخ خواهند داد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.