کد مطلب: ۴۷۶۵۸۵

بررسی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۶/۲۳

بررسی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/6/23

قیمت طلا و سکه امروز، بر خلاف ثبات بهای طلای جهانی، افزایش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به دوازده میلیون و ۶۷۹ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی تغییری نداشت و در رقم ۱۹۴۰ دلار در هر اونس ثابت ماند.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز یکشنبه 23 شهریور ساعت 18 با ۲۸۵ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۲۳،۴۴۲ تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۳ هزار و ۴۴۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۳ هزار و ۳۴۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار امروز ‌یکشنبه 23 شهریور ساعت 18 با ۲۷۰ تومان افزایش نسبت به روز قبل، ۲۷،۶۳۲ تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 27 هزار و ۶۴۰ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۵۴۰ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 18، قیمت سکه تمام طرح قدیم یازده میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید دوازده میلیون و ۶۷۹ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۱۹۷ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب 3 میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کارگر حداقلی بگیر

    کارگری که خستگی از کمر و زانوهایش بیرون نمی‌رود چرا باید کمتر از معلمین خانه نشینی حقوق بگیرد که ساعت کارشان نصف کارگر است(تازه اگر سر کار بروند)
    یک معلم ادبیات جغرافی یا نقاشی خانه نشین برای جامعه ارزشمند تر است یا یک پاکبان زحمت کش
    جامعه با فقدان کدام یک به سختی می افتد؟
    لابد معلمین میخواهند بگویند که ما درس خوانده ایم و مدرک داریم
    ولی باید عرض کنم که کارگر با تحصیلات دانشگاهی خیلی زیاد داریم
    و مظلومانه زحمت میکشند
    خدایشان سلامتی دهد

    • ناشناس

      اولاًکسی جلوی راه شمارو برای معلم شدن نگرفته بوده.
      دوماً همین الان هم حقوق معلم‌ها ازهمه کمتره
      سوماًاین اصلا چه ربطی به بازار طلا داره که شما اینجا کامنت گذاشتی.

    • ناشناس

      خب واقعا همینطوره حقوق معلمان از بین کارمندان از همه کمتره اما بخدا اگر حسابی بخواهیم صحبت کنیم قشر زحمت کش جامعه همین کارگرها هستن که درامدشون از همه کمتره والله انصاف نیست معلم از اولین روز کرونا تا الان توخونه نشسته پای تلویزیون حقوقش هم میگیره یک کارگر اگر یک روز سرکار نرود حقوقش که هیچی حتی اخراجش هم میکنن

    • ناشناس

      راس میگه
      واقعا باید حقوق معلمارو قطع کنن
      من اگه معلم بودم این حقوق رو دریافت نمیکردم

    • س

      عجب استدلال بیخودی. کارگر بعد از 6 ساعت کار کردم مغزش خسته میشه ولی معلم با 1 ساعت کارکردن. معلما تو خونه بیکار ننشستن مجازی کار میکنن و ترجیح میدن برن سرکلاس ولی تو مجازی 24 ساعته جوابگوی شاگردا و مدرسه نباشن. بعدشم معلم نباشه جامعه از بین میره از بیسوادی

    • ناشناس

      +

    • زندگی جاریست

      این دو موضوع هیچ ربطی نداره
      ولی در کل واقعا خدا به پاکبانها سلامتی و تندرستی بده و شهرداری موظف که حقوق این عزیزان را بیشتر کنه چون شرایط خیلی سخت شده و دولت باید ازهمه حمایت کنه که متاسفانه همچین چیزی غیر ممکن هست
      در خصوص معلمهای عزیز هم باید بگم الان شرایط معلمهای عزیز هم خیلی سخت شده صبح حضوری تو مدرسه هستن و عصر آنلاین و تدریس مجازی و تا ساعت ۱۲ شب هم که جوابگو هستن نباید اینهمه محبت را نادیده بگیریم از انصاف بدوره
      لطفا قضاوت نکنیم
      باید با توجه به تورم آنی و لحظه ای در ایران دولت به کمک مردم بیاد و جلوی تورم گرفته بشه

  • ناشناس

    وقتی بورس تو دنیا سقوط میکنه تو ایران سر به فلک میکشه!. وقتی طلا تو دنیا ثابته یا کاهش پیدا میکنه تو ایران روزی ۳.۵درصد رشد میکنه!. حالا بمانید که ما ایرانیها هم به این چیزها عادت داریم و هم میتونیم خوب تحلیلش کنیم ولی میدونید چقدر اقتصاددان بزرگ بین المللی وقتی میخوان این موضوع رو تحلیل کنن روانی میشن و کارشون به تیمارستان میکشه؟

  • ناشناس

    اشتباه زدی سکه 13م

    • سعید

      خوش بحال آنها که رابط تو بانک مرکزی دارند…..

  • محبوبه

    خوش بحال اونایی که داشتن وتونستن پولی به جیب بزنن برای ماها که هیچ وقت پول تو جیبمون نیس خبر خوبی که نیس.تازه بد هم میشع چون سودش میاد رو قیمت اجناس نگرانی بیشتر

  • Ss

    راس میگه دیگه
    من خودم دانش آموزم و با چشم خودم میبینم که معلمام اونطور که باید سعی نمیکنن و فقط وقت خودشونو میگذرونن
    واقعا که…?