کد مطلب: ۶۷۶۴۲۸

ورود سکه به کانال جدید/ دلار و یورو در صرافی ملی چقدر اعلام شد؟

ورود سکه به کانال جدید/ دلار و یورو در صرافی ملی چقدر اعلام شد؟

طی معاملات امروز ۱۱ تیر ۱۴۰۱ قیمت سکه تمام بهار ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۱۹۹ تومان اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا امروز جمعه کاهش یافت و در مسیر سومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت زیرا سیاست‌های پولی تهاجمی بانک‌های مرکزی بزرگ و افزایش ارزش دلار آمریکا، سرمایه‌گذاران را از شمش به قیمت دلار دور نگه داشت.

بر اساس گزارش ایسنا ، بهای هر اونس طلا تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۱۰.۶۰ درصد کاهش به ۱۷۹۶ دلار و ۹۰ سنت رسید و طلای آمریکا نیز با ۰.۵۹ درصد کاهش به ۱۷۹۷ دلار و ۹۰ سنت رسید.

قیمت طلا که به بدترین سه ماهه خود از اوایل سال ۲۰۲۱ رسیده است، در این هفته حدود ۱.۲ درصد کاهش یافته است. دلار نزدیک به اوج دو دهه اخیر ثابت بود و همچنان طلا را برای خریدارانی که سایر ارزها را در اختیار دارند جذاب‌تر می‌کند. بازدهی اوراق بهادار ۱۰ ساله خزانه‌داری آمریکا نزدیک به پایین‌ترین سطح خود از روز پنج‌شنبه ۷ ژوئن بود.

قیمت دلار در بازار امروز

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در صرافی‌‌‌ بانکی امروز ۱۱ تیر برای فروش ۲۷ هزار و ۷۳۴ تومان بود. این صرافی‌ دلار را از مردم با قیمت ۲۷ هزار و ۴۵۸ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار امروز

قیمت یورو در بانک مرکزی نیز ۴۳۷۲ تومان اعلام شد. امروز قیمت فروش یورو در صرافی‌‌‌ها بانک‌ها، ۲۸ هزار و ۶۶۲ تومان اعلام شد. قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۳۷۷ تومان است.

‌قیمت طلا و سکه در بازار امروز

طبق نرخ‌‌‌ها اعلامی اتحادیه طلا و سکه تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

در بازار امروز قیمت طلا ۱۸ عیار برای هر گرم، یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۱۹۹ تومان اعلام شد.

نیم‌سکه، ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود. قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون تومان است.

آخرین اخبار حوزه طلا را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.