کد مطلب: ۵۳۸۵۸۳

آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۲۰ اردیبهشت

آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۲۰ اردیبهشت

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد یکشنبه ۱۹ اردیبهشت با هشت هزار و ۱۰۰ تومان افزایش، ۹۳۸ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد یکشنبه ۱۹ اردیبهشت با هشت هزار و ۱۰۰ تومان افزایش، ۹۳۸ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. قیمت سکه بهار آزادی در بازار آزاد دیروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت با ۹۷ هزار تومان افزایش، ۹ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان معامله شد.

دنیای اقتصاد نوشت: در روزی که دلار نوسان زیادی نداشت، سکه امامی نیز به رشد کمتر از یک درصد قناعت کرد. در دومین روز هفته، سکه امامی ۸۰ هزار تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند و به ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. به اعتقاد شماری از فعالان، سکه بازان امیدوارند در هفته جاری، طلای جهانی به روند صعودی خود ادامه دهد و به همین دلیل میزان خرید سکه در بازار زیاد شد. ماندن سکه بالای محدوده ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی عامل مهم دیگری بود که موجب شد انتظارات افزایشی تقویت شود.

پس از ساعت ۴ بعدازظهر میزان خریدها در بازار سکه و دلار کمی زیاد شده بود. به گفته تحلیلگران فنی، سکه تا زمانی که از محدوده ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی عبور نکند، با خریداران سنگین رو به رو نخواهد شد. در بازار ارز برای دلار نقطه تعیین‌کننده محدوده ۲۱هزار و ۸۰۰ تومانی است.

اقتصادنیوز درباره بازار دلار نوشت: در دومین روز هفته، سکه امامی نه تنها توانست حمایت ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را حفظ کند که توانست خود را به آستانه محدوده ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برساند. ساعت ۵ بعدازظهر امروز فلز گران بهای داخلی با قیمت ۹ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان به فروش رفت که فاصله ۱٫۱ درصدی با قیمت بسته شده روز شنبه داشت.

بخشی از افزایش قیمت سکه امامی ناشی از رشد بهای دلار در بازار داخلی بود. احتمال افزایش بهای طلا در بازارهای جهانی دیگر عاملی بود که موجب شده بود، حضور سکه بازان در بازار به صورت ملموس تری احساس شود. طلا در انتهای هفته گذشته توانست در ابتدا مرز هزار و ۸۰۰ دلاری را فتح کند و در ادامه تا قله هزار و ۸۳۰ دلار نیز افزایش قیمت را تجربه کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مابعد از عمری کارگری،۳۰میلیون پس انداز کردیم رفتیم طلاگرمی۱۴۸۰۰۰۰ هزار خریدیم! ازفرداش طلا اومد پایین!
    باز هم خداروشکر??

    • ناشناس

      اینجاایرانه داداش معلوم نیس چی به چیه

    • ناشناس

      این جاست که میگن از هول حلیم افتاد تو دیگ ???

    • ناشناس

      بازم خوبه شما بعد از عمری کارگری سی ملیون پس انداز کردی ما بعد از عمری کارگری یه روزه سی میلیون طلا گم کردیم که از خودمونم نبود امانت بود ?

    • ناشناس

      واقعا اشتباه کردید طلا خریداری کردین

    • ناشناس

      واقعا مسخرشو در آوردند برا انتخابات میارن پایین بعدانتخابات می‌برند بالا

    • ناشناس

      چه بد انشالا پیدا میشه..