کد مطلب: ۵۳۹۵۷۰

آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۲۲ اردیبهشت

آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۲۲ اردیبهشت

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد سه شنبه ۲۲ اردیبهشت با ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش، ۹۸۵ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد. آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد سه شنبه ۲۲ اردیبهشت با ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش، ۹۸۵ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد. قیمت سکه بهار آزادی در بازار آزاد دیروز ۲۲ اردیبهشت بدون هیچ تغییری، ۹,۶۹۸,۹۰۰ معامله شد.

همچنین اقتصادنیوز نوشت: سکه امامی توانست با قدرت از مقاومت ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی عبور کند. این به معنای آن است که به احتمال زیاد خریداران بیشتری وارد بازار خواهند شد. با این حال، عده‌ای از معامله‌گران هم چنان در مورد روند صعودی قیمت تردید دارند. به باور تحلیل گران فنی این گروه در صورتی وارد بازار خواهند شد که فلز گران بهای داخلی از محدوده ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی گذر کند و نشانه های تثبیت بالای آن را بروز دهد.

اوضاع به کام افزایشی ها در بازار پشت خطی

در معاملات پشت خطی سکه هم چنان اوضاع به کام خریداران بود و حتی فلز گران بهای داخلی توانست خود را به محدوده ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان هدایت کند. این مساله ممکن است که موجب شود سکه روز چهارشنبه را با قیمت های بالاتری آغاز کند. برخی از معامله گران باور دارند با توجه به اینکه بازار در آستانه عید فطر قرار دارد، تقاضای فیزیکی تا حدی بالا رفته است و این مساله موجب شده است که قیمت سکه در مسیر صعودی قرار بگیرد. تاثیر این مساله از آن جا مشخص می شود که بازار مدت‌ها به دلیل محدودیت‌های کرونایی و روند نزولی قیمت، با کاهش تقاضای فیزیکی مواجه بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.