فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۴۱۳۸۳

آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۲۷ اردیبهشت

آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۲۷ اردیبهشت

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت با ۱۰,۸۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۱۷ هزار تومان معامله شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت با ۱۰,۸۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۱۷ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار آزادی در بازار آزاد دیروز ۲۶ اردیبهشت با ۱,۰۰۰ تومان افزایش، ۱۰ میلیون و ۹۸ هزار تومان معامله شد.

دنیای اقتصاد نوشت:

صعود کانالی در بازار سکه

در دومین روز هفته سکه یک کانال دیگر رشد کرد. روز یکشنبه، فلز گرانبهای داخلی ۱۲۰ هزار تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند و به بهای ۱۰ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید. سکه در اولین روز هفته نیز افزایش ۱۴۰ هزار تومانی را تجربه کرده بود. به‌نظر می‌رسد سکه در روزهای اخیر سعی دارد دوشادوش دلار راه صعودی را ادامه دهد. به گفته تحلیلگران فنی تا زمانی که فلز گرانبهای داخلی بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار دارد، می‌تواند به صعود قیمتی خوش‌بین باشد.

همچنین اقتصادنیوز نوشت: به گفته فعالان، در ۱۵ روز گذشته عموما ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی زیر محدوده ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود. بالا آمدن ارزش ذاتی سکه، هراس از افت شدید قیمت را کاهش داد. دو هفته پیش در مقاطعی حتی ارزش ذاتی سکه به زیر مرز ۹ میلیون تومانی رفته بود.

دیدگاه سکه بازان درباره برجام

برخی معامله گران باور دارند، سکه بازان به استقبال عدم احیای برجام رفته اند. به باور آن ها، دور از ذهن است که تا پایان اردیبهشت ماه، بخشی از تحریم ها برداشته شوند. از نظر شماری از بازیگران باتجربه بازار سکه، رشد دلار در شرایطی که عرضه ارز درسطح مناسبی قرار دارد، به معنای آن است که تقاضای قابل توجهی وارد بازار شده است. سکه بازان با توجه به همین انتظار احتمال رشد بیشتر دلار، خریدهای خود را افزایش داده اند. البته عده زیادی نیز از افت یکباره فلز گران بهای داخلی در دو هفته قبل متضرر شدند و اکنون به دنبال جبران بخشی از ضرر خود هستند.

آخرین اخبار بازار طلا را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.