کد مطلب: ۵۹۲۰۷۶

قیمت محصولات سایپا در بازار امروز + جدول

قیمت محصولات سایپا در بازار امروز + جدول

ارزیابی‌های صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایپایی ها امروز افزایش ۱ تا ۲ میلیون تومان در بازار داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارزیابی های صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایپایی ها امروز افزایش ۱ تا ۲ میلیون تومان در بازار داشتند. رشد قیمت محصولات سایپا در بازار امروز در حالی رقم خورد که قیمت محصولات سایپا روز گذشته و با کاهشی شدن قیمت دلار در بازار استپ کرده بود، روندی که امروز تغییر کرد.

نوسان قیمت دلار در بازار یکی از عمده دلایلی است که فعالان بازار تغییر پی در پی قیمت خودرو را به آن نسبت می دهند.

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو سردرگمی در بازار نیز موجب شده تا بازار خودرو واکنش های متناقض از خود نشان دهد که این امر بر رفتار بازار اثرگذار بوده است. همچنین درحال حاضر بازار با رکود عجیبی روبرو است بطوریکه نه فروشنده تمایلی به عرضه خودرو دارد و نه خریدار قدمی برای خرید بر می دارد با این شرایط بازار عرضه و تقاضای چندانی به خود نمی بیند که این امر نیز بر قیمت خودرو در بازار اثرگذار است.

براساس ارزیابی های صورت گرفته در بازار امروز «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» در بازار رشد قیمت داشتند و شاهین تنها خودرویی بود که بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شد.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «شاهین» بدون تغییر در بازار با قیمت ۳۲۸ میلیون تومان عرضه شد.

اما «کوییکR» و «کوییک معمولی» هر یک رشد یک میلیونی قیمتی در بازار داشتد و به ترتیب در بازار ۱۷۵ و ۱۷۲ میلیون تومان معامله شدند.

از سوی دیگر در میان خانواده تیبا نیز امروز «تیبا ۲» معمولی افزایشی ۲ میلیون تومانی داشت و با قیمت ۱۶۲ میلیون تومان معامله شد و «تیبا صندقدار» نیز رشدی یک میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به ۱۵۰ میلیون تومان رسید. «ساینا» هم رشد یک میلیون تومانی را تجربه کرد و در بازار با قیمت ۱۶۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

سایپا 5

منبع: اقتصادنیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • shrabnjay061

    مردمان عزیز سام الیکوم خسته نباشید از تون میخوام ماشین نخرید یه پراید بیست میلیونی چی داره گه بخرید به غیر از مرگ‌ که باید صدو چهل میلیون پول بدید نخرید تا ارزون شه ممنون

  • ناشناس

    قیمت ها مگه دست کیا هستن دلال خود کارمندان دو شرکت هستن نرخ بازار تعیین می کنند

  • ناشناس

    ما ۱۰۰ ملیون پول داریم ولی نمی توانیم خودرو نو بخریم