کد مطلب: ۵۲۴۳۰۶

رئیس اتحادیه بارفروشان در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت موز و چغاله بادام شکسته شد/ قیمت توت فرنگی ۴۰ هزار تومان

قیمت موز و چغاله بادام شکسته شد/ قیمت توت فرنگی ۴۰ هزار تومان

وانت‌بارها با برخی ترفندها نیم کیلو موز را ۱۶ هزار تومان می‌فروشند. این در حالی است که رئیس اتحادیه بارفروشان می‌گوید: با کاهش قیمت موز قیمت سایر میوه‌های دیگر شکسته شد. امروز هر کیلو موز اکوادوری در میادین اصلی میوه ۲۵ تا ۲۷ هزار تومان فروخته شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وانت‌بارها بابت ارزان شدن موز یک بنر بزرگ کنار خودرویشان نصب کردند و نوشته‌اند موز ۱۶ هزار تومان. این در حالی است که نیم کیلو موز ۱۶ هزار تومان فروخته می‌شود.

با این حال اما رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش قیمت موز خبر داد و به تجارت‌نیوز گفت: موز اکوادوری کیلویی ۲۵ تا ۲۷ هزار تومان و موز هندی هم کیلویی ۲۳ تا ۲۵ هزار تومان فروخته می‌شود. در سطح شهر هم اکثر وانتی‌ها بار موز دارند و باید با قیمت ۲۸ هزار تومان به مردم بفروشند.

مصطفی دارایی‌نژاد اظهار کرد: با کاهش قیمت موز قیمت سایر میوه‌های دیگر هم شکسته شد. به عنوان مثال سیب با قیمت شش تا ۱۲ هزار تومان فروخته می‌شود. پرتقال با قیمت ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان فروخته شد. نارنگی با قیمت ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان، خیار با قیمت سه هزار تومان فروخته شد.

از میوه‌های نوبرانه چه خبر؟

از میوه‌های نوبرانه چه خبر؟ به گفته رئیس اتحادیه بارفروشان، توت فرنگی کرج با قیمت ۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود که این میوه هم از هفته آینده ارزان می‌شود. قیمت چغاله بادام هم نصف شد و به کیلویی ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان رسیده است.

تاجران بازار میوه در حالی از کاهش قیمت موز خبر می‎‌دهند که هنوز برخی مغازه‌دارها موز را کیلویی ۳۸ تا ۴۰ هزار تومان می‌فروشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.