کد مطلب: ۳۲۴۹۴۱

قیمت پژو ۳۰۱ در بازار چقدر است؟

قیمت پژو 301 در بازار چقدر است؟

نخستين خودرو پژو 301، محصول جديد ايكاپ با همكاری شرکت ساپكو و سازندگان و با بيش از 60 درصد داخلی‌سازی، توليد شد. اما قیمت این محصول در بازار چقدر خواهد بود؟

امروز یکشنبه 27 آبان ماه سال 1397 نخستين خودرو پژو 301 محصول جديد ايكاپ با بيش از 60 درصد داخلی‌سازی توليد شد. محمدرضا معتمد، مدير عامل شركت ايكاپ در این مورد گفته است: اين ميزان ساخت داخلی‌سازی محصول بالاتر از الزامات تعيين شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

آن طور که رسانه‌های مختلف گزارش داده‌اند، وی با اشاره به اين که سازندگان داخلی در حال حاضر تولید آزمایشی قطعات را آغاز کرده‌اند، اظها کرد: امیدواریم طبق برنامه بتوانیم مجوزهای قانونی خود را تا پیش از پایان امسال دریافت کرده و تولید انبوه خودرو 301 را تا قبل از شهریور ماه سال آینده آغاز کنیم.

اما این خودرو جدید پژو در بازار ایران چقدر قیمت خواهد خورد؟ مراجعه به سایت‌های فروش خودرو نشان می‌دهد که هم‌اکنون محدوده قیمتی پژو 301 البته وارداتی آن و با کارکردی نزدیک به خودروهای صفر 180 میلیون تومان است.

در یکی از آگهی‌های فروش خودرو، مالک این خودرو مدل 2016 خودرو خود را که بیش از پنج هزار کیلومتر کار کرده با قیمت 180 میلیون تومان برای فروش گذاشته است.

این خودرو چهار سیلندر در آگهی‌های دیگر هم تقریبا قیمت مشابهی دارند. در آگهی دیگر خودرو پژو 301 که شش هزار کارکرد دارد، 180 میلیون تومان قیمت خورده است.

در یک آگهی از خودرو وارداتی 301 هم قیمت این خودرو مدل 2016 آن با کارکردی بیشتر از دو آگهی قبلی، 172 میلیون تومان ذکر شده است.

خودرو پژو 301 وارداتی با کارکرد 10 هزار کیلومتر نیز به قیمت 158 میلیون تومان آگهی شده است.

حال باید دید با این قیمت‌ها خودرو پژو 301 داخلی پس از عرضه به بازار چقدر قیمت می‌خورد؟ آیا ممکن است از خودرو پژو وارداتی 301 با قیمت حداقل 180 میلیون تومان گرانتر باشد؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با در نظر گرفتن 60 درصد قطعات داخلی قیمت این خودرو نزدیک قیمت 206 باید باشد ولاغیر.

  • ناشناس

    واقعا جالبه. یک خودروی بسیار معمولی با این قیمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    هر چند مردم ما برای این خودرو هجوم میبرند ولی ابن ارزش را نداره

  • ناشناس

    60 درصد قطعات داخلی !!!!! خدا میدونه چه اشغالیه همین روزا تو خیابون یا اتیش میگیره یا تو جاده چپ میکنه این ماشینا رو اصلا نباید خرید