کد مطلب: ۵۵۵۵۸۶

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز اول تیر / خبر جدید از انتشار گوشی جدید آیفون

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز اول تیر / خبر جدید از انتشار گوشی جدید آیفون

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز سه‌شنبه اول تیر ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

قیمت آیفون ۱۳ تفاوتی با آیفون ۱۲ نخواهد داشت

اپل در ماه‌های آینده از جدیدترین آیفون‌هایش رونمایی می‌کند و حالا «ترندفورس» در گزارشی جدید، جزئیات تازه‌ای درباره این محصولات منتشر کرده. به گفته این منبع، قیمت آیفون ۱۳ نسبت به نسل قبلی‌اش افزایش پیدا نمی‌کند و البته نباید منتظر عرضه مدل ۱ ترابایتی آن باشیم.

ترندفورس پیش‌بینی می‌کند به علت واکسیناسیون و کاهش محدودیت‌ها در کشورهای پیشرفته، اپل ۲۲۳ میلیون آیفون در ۲۰۲۱ تولید کند. علاوه بر این، حضور کمرنگ‌تر هواوی در بازار جهانی هم به کمک کوپرتینویی‌ها می‌آید:

«انتظار می‌رود اپل از عدم حضور هواوی در برخی بازارها بهره‌مند شود و به همین علت فروش آیفون‌های جدید در نیمه دوم ۲۰۲۱ افزایش یابد.»

به باور ترندفورس، اپل در نسل بعدی آیفون‌ها روی بهینه‌سازی قابلیت‌های موجود در آیفون ۱۲ تمرکز می‌کند و البته این منبع گوشی‌های جدید کوپرتینویی‌ها را آیفون ۱۲s می‌نامد.

طبق گزارش‌های قبلی، اپل ابعاد ناچ نمایشگر گوشی‌های جدیدش را کاهش می‌دهد و همچنان شاهد عرضه چهار محصول از این سری شامل آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس خواهیم بود که البته شاید بجای آیفون ۱۳، با آیفون ۱۲s روبه‌رو شویم.

ترندفورس انتظار دارد قیمت آیفون ۱۳ یا آیفون ۱۲s تفاوتی با نسل گذشته نداشته باشد و همچنان قیمت پایه ۶۹۹ دلار برای آن‌ها درنظر گرفته شود. گوشی‌های جدید اپل با چیپ A15 Bionic از راه می‌رسند که با لیتوگرافی ۵ نانومتری پلاس و توسط TSMC تولید می‌شوند.

در نهایت انتظار می‌رود این گوشی‌ها از شبکه ۵G پشتیبانی کنند و ۳۹ درصد از تولید سالانه اپل در ۲۰۲۱ را به خود اختصاص دهند. با وجود اینکه باید منتظر معرفی آیفون ۱۳ مینی باشیم، اپل روی نسخه استاندارد و مدل‌های پرو تمرکز خواهد کرد.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

11 page 001 5

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

12 page 001 5

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

13 page 001 5

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

14 page 001 5

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مجید

    چقدر فونت اعداد قسمت بد هست

  • دلار

    قیمتا تا کی کاهشیه؟