کد مطلب: ۵۶۸۱۶۲

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۱ مرداد

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۱ مرداد

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت موبایل در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

سامسونگ امکان رزرو گلکسی زد فولد ۳ را پیش از رونمایی رسمی برای کاربران فراهم کرد

حدود ۱۰ روز مانده به مراسم آنپکد بعدی که در آن از محصولات جدید سامسونگ رونمایی خواهد شد، این شرکت صفحه‌ای را در وب‌سایت خود ایجاد کرده تا به مصرف‌کنندگان اجازه رزرو گلکسی زد فولد ۳ را بدهد.

بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت سامسونگ، کسانی که گلکسی زد فولد ۳ را رزرو می‌کنند، حداکثر ۱۰۰ دلار برای تعویض گوشی‌های قدیمی با این محصول جدید تخفیف می‌گیرند و از سرویس یک ساله +Samsung Care به ارزش ۱۵۵ دلار بهره‌مند می‌شوند. به‌علاوه، سامسونگ پیشنهاد ویژه‌ای را به رزروکنندگان ارائه می‌کند تا بتوانند در دوره پیش‌خرید محصولات گلکسی را تهیه کنند.

سامسونگ برای تبلیغ گلکسی زد فولد ۳ در وب‌سایت خود نقل‌قول‌هایی را درباره نسل فعلی این گوشی تاشو ارائه کرده که از شبکه‌های اجتماعی این شرکت برداشته شده‌اند. برای مثال در یکی از این پیام‌ها توییتی از کاربری به نام BowzerJoe دیده می‌شود که می‌گوید پس از تجربه گوشی تاشوی سامسونگ دیگر هرگز نمی‌خواهد گوشی عادی داشته باشد.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

11 page 0001 1

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

12 page 0001 1

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

13 page 0001 1

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

14 page 0001 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.