کد مطلب: ۵۵۱۳۹۵

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / معرفی گوشی جدید سامسونگ

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / معرفی گوشی جدید سامسونگ

قیمت انواع تلفن‌های همراه سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

گلکسی M32 با شارژر سریع ۱۵ وات عرضه خواهد شد

به نقل از Sammobile، سامسونگ در حال تولید گوشی هوشمندی از سری M با نام گلکسی M32 است. گوشی مذکور ماه گذشته در وب‌سایت سامسونگ هند مشاهده شده بود و در همین هفته گواهی تأییدیه FCC را دریافت کرد. بر اساس اسناد FCC که جزئیات کمی از گلکسی ام ۳۲ را نشان می‌دهد، این گوشی با شارژر ۱۵ واتی عرضه خواهد شد.

در بخش اتصال، گلکسی M32 به بلوتوث ۵.۰، Wi-Fi a / b /g /n /ac و اتصال NFC مجهز شده و باتوجه به اسناد FCC، دارای اسلات کارت microSD قابل ارتقا است.

21 page 001

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

مشخصات احتمالی آنر ۵۰ پرو در بنچمارک آنتوتو رویت شد

هفته گذشته آنر ۵۰ پرو در لیست گیک‌بنچ رویت شد و اکنون محصول جدید حدود ۵ روز مانده رویداد رونمایی رسمی، در پایگاه داده بنچمارک آنتوتو مشاهده که خبر از مشخصات احتمالی آن می دهد.

باتوجهبه اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، گوشی آنر ۵۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G در تست وارد شده و امتیاز کلی ۵۲۵ هزار را کسب کرده است. در جزئیات مرتبط با تست اعلام شده است که نمایشگر دستگاه از رزولوشن ۲۶۷۶ در ۱۲۳۶ پیکسل بهره می‌برد و با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز از راه می رسد. احتمال دارد که محصول آینده آنر با نمایشگر ۶.۷۲ اینچی با پنل AMOLED عرضه شود.

۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G را همراهی خواهد کرد. حافظه داخلی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت از نسل دوم UFS و اندروید ۱۱ نیز از سایر مشخصات احتمالی دستگاه هستند. طبق اطلاعات ثبت شده در آنتوتو، لنز اصلی دوربین رزولوشن ۱۰۰ مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد. اگر داده‌های گفته شده صحت داشته باشند، باید انتظار حضور لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی که اخیراً جزئیات آن منتشر شده بود را داشته باشیم.

21 page 001 1

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

21 page 001 2

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

14 6

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.