کد مطلب: ۲۷۷۷۴۹

مدیرکلی معماری و ساختمان شهرداری تهران:

لزوم تعیین تکلیف سریع گود برج میلاد

لزوم تعیین تکلیف سریع گود برج میلاد

مدیرکلی معماری و ساختمان شهرداری تهران با بیان اینکه عمر مفید مقاوم سازی گود به اتمام رسیده است، بر لزوم تعیین تکلیف هرچه سریعتر این گود تاکید کرد.

حمید موسوی در مورد آخرین وضعیت گود رها شده برج میلاد با بیان اینکه گود مجاور برج میلاد عمق حدودا 4متر دارد و زیاد نیست گفت: اما به واسطه اینکه این گود در کنار برج میلاد و با توجه به شرایطش برابر مفاد مقررات ملی ساختمان گود پرخطر محسوب می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ،موسوی با بیان اینکه در سال 91، پروانه ساخت در این منطقه صادر شد تا پروژه‌ای مشارکتی ساخته شود، ادامه داد: اما تاکنون عملیات اجرایی برای ساخت و ساز در این گود بعد از صدور پروانه انجام نشده است که حالا باید هر چه سریعتر این گود باقی مانده تعیین تکلیف شود که در این زمینه شهرداری منطقه 2، مدیریت برج میلاد و … مکاتباتی در مورد پیگیری این گود انجام دادند.

موسوی با بیان اینکه پروانه ساخت در زمین مجاور برچ(گود برج) باطل شده اما مالک میتواند با تمدید پروانه کار اجرایی را شروع کند گفت: بنا بر آخرین مانیتورینگ خاک، وضعیت گود به گونه ای است که باید هرچه سریعتر عملیات عمرانی و ساختمانی شروع شده و یا گود پر شود! چراکه عمر مفید مقاوم سازی گود به اتمام رسیده است.

بنابرگزارش، قرار بود سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری شهرداری تهران با مشارکت بنیاد تعاون ناجا هتلی دوقلو در مجاور برج میلاد و در محل فعلی گود ایجاد کنند اما بنا به دلایلی این مهم انجام نشده و تنها یک گود 4 متری در مجاورت سالن همایش‌های برج میلاد باقی مانده است.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.