خبر مهم:

کد مطلب: ۲۱۱۳۳۴

لزوم نظارت بیشتر در نمایشگاه بهاره

لزوم نظارت بیشتر در نمایشگاه بهاره

یک مدرس دانشگاه و صاحب‌نظر در حوزه اقتصاد بر ضرورت اعمال نظارت بیشتر در سطح نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا (بهاره) کشور تاکید کرد.

پرویز درگی افزود: عرضه تمامی مایحتاج یک فصل یا مقطع زمانی خاص مانند شب عید در یک محل (نمایشگاه) باعث صرفه‌جویی در وقت، هزینه‌های رفت‌و‌آمد، خرید آسان و کمک به کاهش ترافیک در سطح شهر می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی همچنین اظهارداشت: جدا از این قیمت اقلام مورد عرضه در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نیز مناسب است.

این کارشناس حوزه بازاریابی و کسب‌و‌کار عرضه اجناس بی‌کیفیت و ته انباری در نمایشگاه‌های بهاره را از جمله کاستی‌ها در حوزه مورد بحث بر شمرد و گفت: نمایشگاه‌ها در مجموع فضای مناسبی برای خرید مردم هستند منتها می‌طلبد اعمال نظارت‌ها در این حوزه بیشتر باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه‌ها بخشی از نظام صنفی کشور هستند، افزود: شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در دنیا از شیوه‌های مختلف فروش بهره می‌برند که یکی از این روش‌ها فروش نمایشگاهی است.

درگی اظهارداشت: نمایشگاه‌ها در تمامی کشورهای جهان به عنوان یک راهکار بسیار موثر در کنار سایر روش‌های فروش حضور قدرتمند و جدی دارند.

وی همچنین جامعیت‌نگری را از جمله بزرگترین دستاوردهای حوزه بازاریابی و فروش دانست و یادآور شد: نمایشگاه نیز بخشی از این پازل در سطح ممالک جهان محسوب می‌شود.

منبع: رادیو اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.