کد مطلب: ۳۸۹۶۷۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سهامداران منتظر نباشند، بانک دی به مجمع نمی‌آید

سهامداران منتظر نباشند، بانک دی به مجمع نمی‌آید

بانک دی که سهامداران آن‌ در انتظار برگزاری مجمع سالانه بدون تقسیم سود نقدی بودند، اعلام کرد که زمان برگزاری این مجمع به تعویق افتاده است. با وجود اینکه میزان بدهی بانک دی بیشتر از دارایی‌اش بوده و زیان انباشته آن در سال گذشته دو برابر شده، اما قیمت سهام این بانک طی یک ماه اخیر در بازار سهام بیش از دو برابر شده و سهامداران آن از سود 130 درصدی برخوردار شده‌اند.

بانک دی مجمع عمومی عادی سالانه را لغو کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بانک دی که سهامداران آن‌ در انتظار برگزاری مجمع سالانه بدون تقسیم سود نقدی بودند، اعلام کرد که زمان برگزاری این مجمع به تعویق افتاده است.

لغو مجمع بانک دی و سود 130 درصدی سهامدارن آن

بر اساس تازه‌ترین اطلاعیه منتشره بر روی سامان اطلاع‌رسانی کدال، بانک دی پیرو آگهی منتشره در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه در تاریخ 31 تیر ماه سال جاری، به اطلاع رساند که مجمع عمومی عادی سالانه در تاریخ مذکور برگزار نخواهد شد و تصمیم‌گیری در خصوص دستور جلسه به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقبا اعلام می‌شود موکول خواهد شد.

90

با وجود اینکه میزان بدهی بانک دی بیشتر از دارایی‌اش بوده و عملکرد این بانک در سال گذشته مطلوب نبوده و با دو برابر شدن زیان انباشته مواجه بوده، اما قیمت سهام این بانک طی یک ماه اخیر در بازار سهام بیش از دو برابر شده و سهامداران آن از سود 130 درصدی برخوردار شده‌اند.

در بین نمادهای بانکی، بانک دی همچنان پرتقاضا بوده و مشخص نیست هدف نهایی این سهم کجاست، دلیل اصلی رشد قیمت این سهم مربوط به افزایش سرمایه بانک دی و رشد زیرمجموعه‌های آن است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.