کد مطلب: ۶۱۰۲۱۴

اومیکرون پروازهای کریسمس را لغو کرد/ آمریکا بیشترین خسارت را دید؟

اومیکرون پروازهای کریسمس را لغو کرد/ آمریکا بیشترین خسارت را دید؟

در پی شیوع بیشتر سویه اومیکرون، چند هزار پرواز داخل و خارج آمریکا و همچنین پروازهای چند کشور دیگر در نزدیکی روز کریسمس لغو شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هزاران پرواز روز کریسمس از جمله صدها پرواز داخلی آمریکا در پی غیبت کارکنان هواپیمایی‌ها لغو شدند. کارکنان این بخش‌ها در پی شیوع اومیکرون سر کارهایشان حاضر نشدند و دلیل غیبت خود را بیماری اعلام کردند.

به نقل از سی‌ان‌ان، بیش از دو هزار پرواز در سراسر جهان لغو شدند که ۴۵۴ پرواز به آمریکا، از آمریکا یا در داخل آمریکا بوده است.

این ممنوعیت‌ها زمانی اعمال شده است که هنوز میلیون‌ها نفر بر خلاف ابتلا به ویروس کرونا در حال انجام سفرهای هوایی هستند. اداره حمل و نقل عمومی آمریکا گفته است ۲/۱۹ میلیون نفر را روز پنج شنبه در فرودگاه مورد بررسی قرار داده است. این بالاترین رقم از زمان آغاز تعطلات از هفته گذشته است.

هواپیمایی یونایتد ۱۷۰ پرواز، هواپیمایی دلتا ۱۳۰ پرواز، هواپیمایی جت بلو ۵۰ پرواز و هواپیمایی آلاسکا ۱۱ پرواز کریسمسی را به دلیل شیوع اومیکرون لغو کردند.

علاوه بر پروازهای آمریکا، هزاران پرواز بین المللی نیز لغو شدند برای مثال Chins Eastern به تنهایی ۴۷۴ پرواز را لغو کرد. هواپیمایی Air China نیز ۱۹۰ پرواز را لغو کرد. چندین شرکت هواپیمایی دیگر نیز مانند Air India و Loin Air ده‌ها پرواز را لغو کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.