کد مطلب: ۶۰۵۳۵۱

لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت برای دانشجویان

لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت برای دانشجویان

اگر با برنامه‌های گرافیکی کار نمی‌کنید و اهل بازی نیستید به سراغ لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت بروید. همیشه ارزان بودن دلیلی بر بد بودن کالایی نیست؛ اما این لپ‌تاپ‌ها بیشتر از هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید قابلیت دارند.

اگر با برنامه‌های گرافیکی کار نمی‌کنید و اهل بازی نیستید به سراغ لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت بروید. لپ‌تاپ‌های گران‌تر مانند مک‌بوک ایر دارای قدرت و ویژگی‌های زیادی هستند که برای همه کارها مناسبند اما اگر بودجه‌ی کافی ندارید، باید به سراغ موردهای دیگر بروید. در این مقاله ما ۳ لپ تاپ از ۲ برند محبوب و قدرتمند در ساخت لپ‌تاپ را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید لپ‌تاپ ارزان قیمت

همیشه ارزان بودن دلیلی بر بد بودن کالایی نیست؛ اما این لپ‌تاپ‌ها بیشتر از هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید قابلیت دارند. عملکرد فوق العاده و ویژگی‌های عالی که در یک شاسی قوی جمع آوری شده‌اند به شما کمک می‌کنند تا به بهترین شکل از پس کارهایتان بربیایید.

البته این نکته را فراموش نکنید که این لپ‌تاپ‌ها چندان برای کارهای گرافیکی مانند ویرایش ویدیو یا بازی با وضوح بالا مناسب نیستند. از این لپ‌تاپ‌ها برای انجام امور روزانه می‌توانید به راحتی و خیال راحت استفاده کنید.

لپ تاپ لنوو IdeaPad L3

این مدل برگرفته از دو لپ‌تاپ L340 و S540 طراحی شده و به نسبت سخت افزار مناسبی که در آن کار شده است، وزن نسبتا کمی دارد. جنس بدنه از پلاستیک باکیفیت انتخاب شده و به وزن سبک حدود ۲٫۲ کیلوگرمی آن کمک بزرگی کرده است. برای جنس قاب پشتی نیز از پلاستیک با کیفیت استفاده شده است که علاوه بر مقاومتی که در برابر خط و خش دارد، جنس پلاستیک باعث شده تا مات به نظر برسد و بنابراین اثر انگشت بر روی قاب بالایی و پایینی لپ‌تاپ نمی‌ماند. برای تامین صدای لپ‌تاپ نیز از دو اسپیکر در قسمت زیرین و جلوی لپ‌تاپ استفاده شده و از فناوری‌های استریو و دالبی بهره می‌برد.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ لنوو ۱۵٫۶ اینچ HD به همراه پنل TFT و رزولوشن ۱۰۸۰x1920، روکش مات و نرخ تصویر ۶۰ هرتز توانایی ارائه تصویری مطلوب به کاربران را دارد. همانطور که اشاره کردیم از روکش مات برای صفحه نمایش استفاده شده که در محیط‌های پرنور، از بازتاب نور و خستگی چشم جلوگیری می‌کند. برای اتصال صفحه نمایش و بدنه از یک لولای سراسری که تا زاویه ۱۸۰ درجه باز می‌شود استفاده شده و استحکام قابل قبولی دارد.

Asus ROG Zephyrus G14

پردازنده مرکزی AMD Ryzen 9-4900HS و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2060 Max-Q صفحه نمایش ۱۴ اینچی، برای هر کاری قدرتمند است.

IMG 20211211 095410

برتری Zephyrus G14 از سایر لپ‌تاپ‌ها، عمر باتری باورنکردنی آن است که تا ۱۱ ساعت با شارژ کامل جوابگو است. این لپ‌تاپ با قیمت مناسبی که دارد برای دانشجویان کاملا مناسب است و می‌توانید با انتخاب آن، هزینه‌ها را تا حدی کاهش دهید. اما یک مشکل کوچکی که لپ تاپ Zephyrus G14 دارد نبود وب کم و نور پس زمینه صفحه کلید است.

ASUS ROG Zephyrus M15 GU502

قصد خرید لپ تاپ گیمینگ میان‌رده با قیمت مناسب می‌خواهید؟ ROG Zephyrus M15 GU502 ایسوس بهترین لپ‌تاپ گیمینگ میان رده است. این لپ‌تاپ سبک، نازک و شیک اما قدرتمند است. صفحه نمایش سریع این لپ‌تاپ مناسب گیمرهایی است که به بازی‌های سرعتی علاقه‌مند هستند و تجربه‌ی یک بازی لذتبخش را به گیمرها می‌دهد.

IMG 20211211 095429

اما آیا این لپ‌تاپ با قوی‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود برابری می‌کند؟ اگرچه پیشرفته نیست، اما مشخصات لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus M15 GU502 برای بازی‌های با گرافیک فشرده مناسب است و باتری آن می‌تواند مدتی دوام بیاورد، که اگر به دنبال دستگاهی با حداکثر توان نیستید، آن را به بهترین لپ‌تاپ ایسوس تبدیل می‌کند.

در آخر برای بررسی و اطلاع از قیمت لپ تاپ می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام ، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یه جوری گفتی ارزون دلم کباب شد
    از کی تا حالا 20-25 میلیون ارزون شده؟
    تا همین سه سال پیش با چهار تومن بهترین لپ تاپو میدادن.هیچ جای دنیا اینجوری نیست.

  • ناشناس

    من اصلا هیچ وقت نمیتونم لب تاپ بخرم پولشو ندارم هیچ کس کمکم نمیکنه