کد مطلب: ۲۱۲۱۵۳

لیگ برتر فوتبال ایران با مصاف قعر جدولی‌ها به پایان رسید

لیگ برتر فوتبال ایران با مصاف قعر جدولی‌ها به پایان رسید

آخرین دیدار لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۹۶ بین تیم‌های قعر جدولی برگزار خواهد شد.

دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران که این هفته تحت تاثیر دربی پایتخت برگزار شد، در سومین روز با مصاف تیم‌های استقلال خوزستان و نفت تهران به پایان خواهد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، استقلال خوزستان که هم‌اکنون با 20 امتیاز و تفاضل 19- در رده پانزدهم قرار دارد، در حالی به مصاف نفت تهران خواهد رفت که فرصت بهتر شدن وضعیت امتیازی برای این تیم فراهم شده است.

در هفته‌ای که تیم‌های انتهای جدولی مانند مشکی پوشان و سپیدرود شکست خوردند و یکی از تیم‌های در معرض سقوط هم نفت تهران است، شاگردان عبدالله ویسی این فرصت را دارند که با کسب سه امتیاز شرایط بهتری پیدا کنند.

استقلال خوزستان می‌تواند 23 امتیازی و هم‌امتیاز با سپیدرود رشت شود، اما برای صعود در جدول نیاز به افزایش تفاضل گل دارد، چراکه تفاضل سپیدرود 23 امتیازی 11- است و بعید می‌رسد شرایط استقلال خوزستان در جدول بهتر شود.

نفت تهران هم که پس از حضور هومن افاضلی شرایط بهتری پیدا کرده و با 24 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد، اما همچنان خطر سقوط را حس می‌کند.

نفت اما این شانس را دارد با پیروزی در این بازی از پدیده 26 امتیازی عبور کرده و با سپاهان 27 امتیازی هم‌امتیاز شود.

به هر حال آخرین دیدار لیگ برتر فوتبال ایران در سال 96 مصافی حساس برای تیم‌های قعر جدولی است. دیداری که از ساعت 15:30 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.