کد مطلب: ۱۵۶۱۷۹

برگزاری لیگ ستارگان بورس برای اولین بار در کشور

برگزاری لیگ ستارگان بورس برای اولین بار در کشور

لیگ ستارگان بورس امسال برای اولین بار با حمایت‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در بین ده دانشگاه برتر تهران برگزار شد، مسابقاتی که از مصادیق ارزشمند ارتباط دانشگاه و صنعت سرمایه‌گذاری در بورس بود.

پانیذ نوربخش: یکی از دغدغه‌های اصلی دانشگاهیان و فعالین صنعت در کشور، همواره ارتباط موثر بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با محیط کسب‌وکار بوده است. لیگ ستارگان بورس امسال برای اولین بار با حمایت‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در بین ده دانشگاه برتر تهران برگزار شد، مسابقاتی که از مصادیق ارزشمند ارتباط دانشگاه و صنعت سرمایه‌گذاری در بورس بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کوروش شمس مدیرعامل شرکت سبدگردان پاداش سرمایه در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز می‌افزاید: در دنیا این گونه مسابقات و چالش‌های معامله‌گری در بورس سابقه‌ای چندساله دارد، در ایران نیز امسال با خوش‌فکری مسئولین سازمان بورس و اوراق بهادار و مقارن با پنجاه‌ساله شدن بورس در ایران، شاهد برگزاری اولین دوره از این گونه مسابقات بودیم.

وی می‌گوید: برگزاری این مسابقات علاوه بر بهبود فضای فرهنگ سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار، در جامعه نیز باعث شناسایی نخبگان دانشگاهی توسط نهادهای مالی کشور جهت جذب دانشجویان در محیط کار می‌شود. از دید دانشجویان و نخبگان دانشگاهی نیز، شرکت در این مسابقات به عنوان رزومه عملی تلقی خواهد شد که بعد از اتمام تحصیل و در هنگام جذب در محیط کار، نقطه قوت ایشان خواهد بود.

شمس خاطرنشان می‌کند: سرمایه‌گذاری در بورس به عنوان یکی از انواع اشتغال‌های نوین، امروزه در ایران جایگاه رو به رشدی را به خود اختصاص داده است و سرمایه‌گذاران حتی با سرمایه‌های اندک می‌توانند نسبت به سرمایه‌گذاری در بورس و استفاده از مزایای آن اقدام نمایند. برگزاری و ادامه‌دار بودن مسابقاتی از این دست در ایران، باعث بهبود فضای این دسته از اشتغال‌های نوین در جامعه خواهد شد و به تبع آن هدایت هرچه بیشتر سرمایه‌های مردم به تولید و اشتغال در کشور را موجب می‌شود.

مدیرعامل شرکت سبدگردان پاداش سرمایه یادرآور می‌شود: به نظر می‌رسد که ادامه این مسابقات در سال‌های آتی با پشتوانه علمی و عملی سازمان بورس و اوراق بهادار باعث هم‌افزایی سرمایه‌گذاران، نهادهای مالی و دانشجویان کشور می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.