کد مطلب: ۵۴۱۸۲۱

مدیران خودرو همراه جامعه ایران در بحران‌ها

مدیران خودرو همراه جامعه ایران در بحران‌ها

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور نزدیک به ۲ دهه است که در منطقه اقتصادی ویژه ارگ بم فعالیت خود را به عنوان یک شرکت تولیدی آغاز نموده است.

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور نزدیک به ۲ دهه است که در منطقه اقتصادی ویژه ارگ بم فعالیت خود را به عنوان یک شرکت تولیدی آغاز نموده است. در طول این مدت نزدیک به ۳۰۰۰ نفر به طور مستقیم و ۲۰٫۰۰۰ نفر به طور غیر مستقیم مشغول به کار شده‌اند که خود بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی شهر بم و همچنین سایر شهرهای کشور داشته است و توانسته تعداد زیادی نیروی کار حرفه‌ای و صنعتی را پرورش دهد. را نکته مهم دیگر در مورد شرکت مدیران خودرو جذب سرمایه خارجی و نخستین قرارداد جوینت ونچری در صنعت خودروسازی کشور می‌باشد.

مدیران خودرو را می‌توان الگوی مناسبی از همکاری بخش خصوصی و توسعه آن نامید که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و خارجی به خوبی توانسته توسعه مناسبی را ایجاد نماید. بیش از ۱۵۰ نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش کل نقشه کشور را پوشش داده و همواره با برنامه‌ریزی و نظارت شرکت مدیران خودرو در حال ارتقاء و توسعه می‌باشند.

ارائه محصولات گوناگون در سگمنت‌های مختلف و ارتقاء کیفی محصولات همواره جزو استراتژی شرکت مدیران خودرو می‌باشد.

از ابتدا دهه ۹۰ سبد محصولات شرکت مدیران خودرو در راستای نیازهای جامعه مصرف ایرانی گسترش یافت و هر ساله محصولات جدید با طراحی ، امکانات رفاهی و ایمنی مناسب در قالب خودروهای شهری-خانوادگی و شاسی بلند برای پاسخ به نیاز مشتریان وارد بازار شده است.

در دور اول تحریم‌های کشور که از سال ۹۱ تا سال ۹۴ ادامه داشت شرکت مدیران خودرو تولید خود را افزایش داد و توانست با حضور قدرتمند خود در بازار جایگاه خود را حفظ نماید. از سوی دیگر فعالیت‌های اجتماعی خود را افزایش داد، نخستین شرکت خودروسازی کشور بود که از قهرمانان المپیک لندن ۲۰۱۲ حمایت ویژه نمود و به آنها برخی از محصولات خود را به پاس برافراشتن نام و پرچم ایران در مجامع جهانی اهداء نمود.

اما پس از تحریم‌های دور اول در سال ۱۳۹۴ این شرکت وارد استراتژی جدیدی گردید و آن تولید محصولات با سبک جدید و تنوع بیشتر محصولات بود که خودروهای تاثیرگذاری چون محصولات خانواده آریزو و تیگو، ایکس ۵۵ و ۲۲ و همچنین نسل‌های جدید ایکس ۳۳ وارد بازار گردید. در بحث اجتماعی بازهم به عنوان تنها شرکت خودروساز از قهرمانان المپیک ۲۰۱۶ ریو حمایت نمود و به آنها خودرو اهداء نمود تا بازهم از مدال‌آوران کشور قدردانی گردد و فرهنگ ورزش گسترش یابد.

اما تحریم‌های دور دوم که از آغاز سال ۱۳۹۷ آغاز گردید شرایط را به گونه‌ای دیگر تغییر داد این بار تمام شرکای خارجی و حتی بسیاری از خودروسازان چینی بازار کشور را ترک کردند و از سوی دیگر واردات خودرو ممنوع گردید و به یکباره تقریبا تمام شرکای خارجی بازار کشور را ترک کردند که هم در زمینه منابع انسانی و هم کنترل و عرضه خودرو در بازار مشکلات بسیاری پدید آمد، ادامه کار بسیار سخت شده، تحریم‌ها تاثیر شدید بر روی نقل و انتقال کالا و قطعات و انتقالات بانکی گذاشت.

اما شرکت مدیران خودرو با حفظ مجموعه و شرکای خود توانست به خوبی از این بحران عبور نماید. خطوط تولید را فعال نگاه داشت و تا حد امکان خدمات خود را به مشتریان عرضه نمود تا مسئولیت خود را در قبال مشتریان به انجام رساند.

در فعالیت‌های اجتماعی نیز کمک‌های فراوانی را در هنگام بروز سیل در سال ۹۸ و شیوع کرونا و حمایت از جامعه درمان و پرسنل خود داشت تا همواره خود را کنار جامعه ایران ببیند. سختی‌های این چند سال درس بزرگی بود و حال مدیران خودرو توانست از این بحران عبور نماید و خود را برای آینده مستحکم‌تر همراه با مشتریان و نیاز آنها و ارائه محصولات و خدمات جدید آماده نماید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.