کد مطلب: ۵۷۶۹۸۸

انتصاب مدیرعامل جدید بنیاد برکت

انتصاب مدیرعامل جدید بنیاد برکت

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، طی حکمی محمد ترکمانه را به‌عنوان مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی منصوب کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حکم محمد مخبر خطاب به محمد ترکمانه به شرح زیر است؛

« نظر به تعهد،‌تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) منصوی می‌شوید.

امیدوارم با هماهنگی و همکار سایر اعضای هیات‌مدیره، معاونین و مدیران مجموعه ستاد در انجام وظایف ابلاغی موفق باشید.»

ترکمانه در حال حاضر عضو هیات‌مدیره شرکت هواپیمایی کیش ایر است. پیش از این امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت بود ( تسنیم ).

به گزارش تجارت‌نیوز، اکنون نام بنیاد برکت با تولید واکسنی به همین نام گره خورده است.

تولید واکسن کووید در پلتفرم‌های مختلف از بهار و تابستان سال ۱۳۹۹ در کشور در دستور کار قرار گرفت. در این راستا مجموعه‌های متعددی در کشور برای رسیدن به واکسن کرونای ایمن و موثر، تلاش کردند که در این میان دو واکسن کووایران برکت و پاستوکووک مجوز مصرف اضطراری را دریافت کردند، اما متاسفانه میزان تولید این دو واکسن در کشور آنطور که باید و شاید بالا نرفت؛ به طوری که پاستوکووک هنوز سهمی در آمار واکسیناسیون روزانه ندارد و سهم کوویران برکت هم در آمار روزانه واکسیناسیون بسیار ناچیز است ( ایسنا ).

حجت نیکی‌ملکی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام در روزهای گذشته اعلام کرد که میزان تولید واکسن برکت به حدود هشت میلیون دز رسیده است. او این آمار را در صفحه شخصی‌ خود در توئیتر اعلام کرد ( ایسنا ).

این در حالی است که وعده‌ها بسیار بیشتر از این بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • آبی خاکستری

    بنیاد رانتی

  • آبی خاکستری

    با اون وعده سر خرمن ساخت واکسنشون همه از جمله مسئولین رو گول زدن. واکسنی نساختن و حالا روزانه هزاران نفر از مردم به کام مرگ میرن، اونم به خاطر طمع یه عده

  • ناشناس

    بنیاد برکت با گروه دارویی برکت متفاوت هستند.