کد مطلب: ۵۴۳۵۵۳

مزرعه استخراج بیت کوین چیست؟

مزرعه استخراج بیت کوین چیست؟

هنگامی‌ که تعداد بسیاری از سرورهای قدرتمند برای استخراج بیت کوین در یک سوله و یا یک مکانی جمع شوند، ما به این منطقه و به این محل، مزرعه استخراج بیت کوین می‌گوییم.

**تجارت‌نیوز این تحلیل را تایید یا رد نمی‌کند و انتشار این رپورتاژ به سفارش اوکی اکسچنج به معنای توصیه برای خرید یا فروش نیست**

امروزه به دلیل به وجود آمدن بستر اینترنت بسیاری از فعالیت‌های روزمره‌ی ما تغییر کرده ‌است و خود را با این بستر وفق داده ‌است. توجه نمایید که اینترنت یک پلتفرم بسیار گسترده می‌باشد که توانسته تمام بخش‌های زندگی ما را دچار تغییر کند. سرمایه‌گذاری و نحوه استفاده از سرمایه نیز جزء مواردی است که تحت تأثیر اینترنت و استفاده از رایانه‌‌های غول ‌پیکر قرار گرفته‌ است.

امروزه رمزارزهای گوناگونی برای مقاصد سرمایه‌گذاری مورد استفاده قرار می‌گیرند که یکی از معروف‌ترین این رمزارزها بیت کوین می‌باشد. بیت کوین یک رمزارز بسیار پرطرف‌دار و شناخته‌ ‌شده می‌باشد که افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده ‌است افرادی از سراسر جهان علاقه‌‌مند هستند تا سرمایه‌‌های خودشان را روی خریداری بیت کوین متمرکز کنند. در این ‌میان، شاید شنیدن عبارت‌های گوناگونی برای شما عجیب به ‌نظر بیاید؛ همچنین شاید شما علاقه داشته باشید که بیشتر در رابطه با آن‌ها اطلاعات کسب کنید. یکی از عبارت‌هایی که ممکن است همه شما را در زمینه بیت کوین شنیده باشید، مزرعه استخراج بیت کوین می‌باشد.

ما در این مطلب قصد داریم که بیشتر در رابطه با مزرعه استخراج بیت کوین برای شما صحبت کنیم و به شما بگوییم که این مزرعه چیست و چگونه سودآوری و درآمد را با خود به ‌همراه دارد. اگر شما نیز می‌خواهید بیشتر در رابطه با ویژگی‌‌های این مزرعه بدانید ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

مزرعه استخراج بیت کوین چیست؟

14 37 12 image 9e14993c0b10655f7124733be22b14bae17751b9

در پاراگراف پیش ما برای شما گفتم که بیت کوین چیست و چگونه توانسته است امروزه با محبوبیت بسیار زیادش سرمایه‌های افراد را به سمت خودش جذب کند. بیت کوین در واقع خطوطی از انواع مختلف و پیچیده‌ای از رمزهای رایانه‌ای می‌باشد که توسط سرورهای بسیار قوی و با انجام محاسبات ریاضی بسیار پیچیده‌ای اختراع می‌شوند و در اختیار افراد گوناگون قرار می‌گیرند. توجه نمایید که این سرورها و دستگاه‌ها مواردی می‌باشند که اگر شما آن‌ها را دارا باشید می‌توانید با استفاده از فرآیند استخراج، بیت کوین‌ها را برای خودتان استخراج کنید. هنگامی‌ که تعداد بسیاری از سرورهای قدرتمند برای استخراج بیت کوین در یک سوله و یا یک مکانی جمع شوند، ما به این منطقه و به این محل، مزرعه استخراج بیت کوین می‌گوییم. ‌توجه نمایید که مزرعه‌های بیت کوین معمولاً در فضاهای بسیار دورتر از شهرها و روستاها قرار می‌گیرد زیرا عمل استخراج بیت کوین سر و صدای بسیار زیادی را با خودش به‌ همراه دارد و دستگاه‌‌هایی که بیت کوین‌ها را استخراج می‌کنند بسیار پر سر و صدا هستند.

علاوه ‌بر این، دستگاه‌‌هایی که بیت کوین را استخراج می‌کنند انرژی برق بسیار زیادی را می‌خواهند که این انرژی برق، می‌تواند خطوط برق شهری را دچار مشکل کند‌ به‌ همین دلیل اگر فردی قصد داشته باشد یک مزرعه استخراج بیت‌کوین را راه‌اندازی کند باید حتما این مزرعه را در جایی دور از شهر و دور از خطوط برق شهری ایجاد کند تا هم سر و صدای استخراج شهروندان را اذیت نکند، و هم به قدرت برق‌رسانی شهر آسیب وارد نشود.

فرآیند استخراج بیت کوین یا عبارت دیگر ماینینگ چگونه است؟

14 37 16 image fc294336ab300cc7598840371bf6942599a04947

توجه نمایید حال که ما متوجه شدیم که مزرعه بیت کوین چیست و در کجا تاسیس می‌شود، بهتر است که در رابطه با نحوه استخراج و به دست آوردن بیت کوین نیز صحبت کنیم. حال اگر فردی بخواهد یک بیت کوین را بدست بیاورد، با عنوان ماینر و یا استخراج‌ کننده شناخته می‌شود. هنگامی ‌که چند فرد کنار یکدیگر جمع شوند و برای استخراج یک بیت کوین معاملات ریاضی سخت و پیچیده‌ای را حل کنند و برای حل سریع آن‌ ها با یکدیگر به رقابت بپردازند، در نهایت بیت کوین به فردی خواهد رسید که در زمان کمتر و به‌ صورت درستی این معادله‌ی ریاضی را حل کرده باشد و بیت کوین را به دست آورده باشد.

هنگامی‌ که یک ماینر و یا استخراج ‌کننده به جواب صحیح برسد، بیت کوین‌هایی که در این زمان تولید شده‌اند تماما برای او خواهند بود و به او تعلق دارند. توجه نمایید که بخش اعظمی از حل معادلات ریاضی نمی‌تواند توسط ما انسان‌‌ها انجام گیرد و نیاز به قدرت پردازش و سرورهای بسیار قدرتمندی دارد که از سوی سخت‌افزارهای بسیار قوی کامپیوتری تهیه می‌شود. اگر ما بخواهیم به‌ صورت جزئی‌تر فرآیند استخراج و ماینینگ را برای شما توضیح دهیم، به انرژی و وقت بسیار زیادی نیاز داریم و چیزی که ما در این مطلب برای شما گفتیم تنها خلاصه‌ای از فرایند استخراج بیت کوین و مزرعه بیت کوین می‌باشد.

جمع‌بندی

توجه نمایید که برای تاسیس یک مزرعه بیت کوین شما به سرمایه و علم بسیار زیادی در این زمینه نیاز دارید. علاوه‌ بر این موارد، مزرعه بیت کوین نیاز به گرفتن مجوز دارد و بدون مجوز فعالیت شما کاملاً غیر قانونی خواهد بود. توجه نمایید که دستگاه‌ها و سخت‌افزارهایی که به استخراج بیت کوین می‌پردازند تا ابد برای شما کار نخواهند کرد و بعد از مدتی از بین خواهد رفت.

رمزارز بیت کوین روز به‌‌ روز در حال پیشرفت می‌باشد و اگر قدرت سخت‌افزارها و یا استخراج‌کننده‌های شما به اندازه‌ای پیشرفت بیت کوین‌ها قوی نباشد، دستگاه‌‌های شما دیگر قادر نمی‌باشند تا بیت کوین را استخراج کنند و مزرعه شما در واقع از بین خواهد. علاوه ‌بر این موارد، برای ساخت و استخراج بیت کوین یک محدودیتی وجود دارد و هنگامی‌ که تعداد کل بیت کوین‌های استخراج ‌شده به بیست و یک میلیون واحد رسید، دیگر بیت کوین برای استخراج وجود نخواهد داشت. توجه نمایید که تا به امروز در سراسر جهان حدود هجده میلیون واحد بیت کوین استخراج شده‌ است و اگر این عدد به بیست و یک میلیون واحد برسد عملیاتی با عنوان استخراج بیت کوین از بین خواهد رفت. به طبع مزرعه استخراج بیت کوین نیز بی‌مصرف خواهد بود.

یکی دیگر از راه‌هایی که پیش روی شما برای سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزها می‌باشد، خرید بیت کوین است که به راحتی می‌توانید بیت کوین خریداری کنید و آن را در کیف پول یا والت شخصیتان واریز کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.